darksoul Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Lurer på om jeg må ha amd xp eller Amd Mp prossesorer visst jeg skal ha to prossesorer på kortet?? Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 xp prosessorer støtter ikje dual, men derimot mp gjør det. men seff koster dei per stk. MYE meir peng enn XP da. Lenke til kommentar
druid Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 hvordan hadde duron funket i dual? tror ikke duron støtter dual, men hvis man husker de gamle celeronene på ABIT BP6 så hadde ikke de heller "support" for dual, men det funket veldig bra alikevell.... Lenke til kommentar
darksoul Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 penger er ikke noe problem for meg. det er jo halv skatt denne måneden. blir vel rundt 27000 kroner. må kjøpe meg selv en stor julepakke Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 jeg har sett duroner i dual... Lenke til kommentar
druid Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 og hvordan funket duron i dual da? har du noen linker? [ Denne Melding var redigert av: druid på 2001-12-05 21:57 ] Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Det finnes di som har testet DUAL DURON :smile: Se hær! http://www.xbitlabs.com/mainboards/dual-duron/ [ Denne Melding var redigert av: BladeAMD på 2001-12-06 02:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå