12Anonym12 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tok et bilde på skolen,og redigerte det litt...Har bare brukt at dorlig redigeringsprogram,et porgram som fulgte med hjemmePC hvertfall her der det: http://img234.imageshack.us/my.php?image=flammersmall5cz.jpg Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Mulig at det er veldig kreativt og kunstnerisk, men jeg forstod det ikke. Dermed ble det et bilde som ikke sa meg noe som helst og derfor ble litt uinteressant, men det kan jo hende at andre mer kreative og besjelede mennesker finner helt andre verdier her... Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jaja,bilde var jo ikke ment for noe annet et bare vanelig fotografering. Men da jeg fikk det nyeste hjemmePC bladet fulgte det med et bilderedigerings prog. så bare brukte det bilde for å prøve meg litt fram . Men alikevel takk for kritikken Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Må nok si meg enig med Peterpan73no. Klarer ikke helt å se hva det er bilde av. Ser ingen motiv. Lenke til kommentar
kak Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Må innrømme at jeg ikke ser helt hva som er motivet eller hva dette bildet skal si, fortelle eller hva som var tanken bak det. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 - Hva brenner? - Hva er den merkelige "rammen" rundt? - Hvor mye er det manipulert? Er flammen flyttet til et annet bilde eller? Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Syns det ser ut som et førstepersonsbilde, hvor personen har på seg en slags maske. Skjønner ikke helt hva det er som brenner men. Kan ikke si dette bildet ga meg allverdens. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ikke så bra motiv, og kvaliteten var ikke noe spesielt bedre. Forstyrrende bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå