loathsome Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Heisann. Har en trådløs ruter på rommet mitt som funker knall. Problemet er f. eks om jeg vil spille online med min Playstation Portable eller Nintendo DS - Det går fint, så lenge laptopen er frakoblet. Altså, jeg kan ikke bruke både laptop og psp, f. eks fordi det da oppstår en "ip-konflikt" eller noe slikt. Ergo, jeg kan bare bruke en enhet om gangen Så kommer premiespørsmålet; Hvordan løser man dette? Litt merkelig er det jo at min søster har en stasjonær PC på sitt rom som bruker min ruter, og det funker jo .. Takk for alle svar .. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du har ikke fast ip på noen av maskinene? Isåfall sett alle til å motta fra DHCP. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Uhm .. hvordan? edit: Fast IP har jeg ikke hatt på 2 år, så blir litt overrasket om jeg plutselig har det Endret 4. mars 2006 av meinhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå