Gå til innhold

Valgets kval mellom LCD-skjerm.

ZubZerO

Anbefalte innlegg

Nå har jeg (endelig) bestemt meg for å bestille 17" LCD-skjerm.

Det er 2 forskjellige skjermer jeg har sett meg ut;

1.Samsung SyncMaster 171P 7000,-

2.Hansol H711 5396,-

Det jeg lurer på er om Samsug'en er verdt de 1600kr ekstra jeg må betale for denne skjermen i steden for Hansol'en?

obs: Tar forbehold om diverse skriveleifer da jeg nå har vert oppe i rundt 40 timer (sitter på lan)

..::bUrKeN mIn::..

all_coholic.gif

[ Denne Melding var redigert av: ZubZerO på 2002-09-21 13:01 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg fikk min nye Hyundai Imagequest L70A i går.. Kan ikke annet enn å anbefale denne på det varmeste! _Veldig_ klart og "rent" bilde. Den funket også veldig fint til å se film på.. Spill har jeg ikke testet noe særlig.

Har heller ikke sett snurten av noen døde piksler.

Denne skjermen koster 5518,- på psdata nuh..

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den :smile:

ELWiss

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er det noe forskjell på lcd tft skjermer til bærbare, i forhold til eksterne lcd skjermer?

Hvet at 15 LCD tilsvarer 17 CRT

15 LCD til bærbare er 1024x768 for stort,

da er 1400x1050 passe..

Har sett at det er mange eksterne 15 LCD skjermer som tilbyr maks oppløsning på 1024x768. Blir ikke dette da veldig stort på eksterne 15 LCD skjermer ?

Da burde vell disse hatt oppløsning 1400x1050 disse og ?

Eller tar jeg helt feil ?

Lenke til kommentar

helt klart samnsung,designet av porsche og greier,ser jo lekker ut: Now that I have used the Samsung 171P for some time, I find it hard to have to return it. Of course I could go out and pay for a brand new one for myself, but the price tag is somewhat high at $900 USD. Well, that’s not to say that this LCD display is not worth the price tag because it does offer a lot of features, and a nice combination of style and function that makes this LCD so appealing. You can proudly position this display in your work area or office and may even compel you to actually clean up your workstation to match this LCD display. I must emphasize that this display is very nice to look at in several ways. First, the design and style of this LCD makes it appealing to look at as a fixture in your office or home, but secondly, and more importantly, the display quality of the Samsung 171P is exceptional. Combine that with the functional capabilities of the rotating display, adjustable height, concealed wiring, and a slot for safely locking this display to your desk, and you have a LCD display that has the best of both worlds.

http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/samsung171p/2.html

nuff said

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...