all right Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Jeg skulle prøve å partisjonere min største SATA disk på 320 gb i dag. Å brukte da Partition Magic, alt så bra ut å jeg restartet maskinen etter å ha valgt hvor stor den nye partisjonen skulle være. Windows begynnte å "lage" den nye partisjonen under oppstart av maskinen. Men maskinen hang seg ved 12% så jeg restartet. Da kom ett error og maskinen startet windows som vanlig. Men nå finner jeg ikke harddisken på 320gb lenger innpå min datamaskin. Jeg finner den i diskbehandlingen(disk magnement) til Windows og der står det at disken er Healthy som alle de andre dikene men den er Unknown Partition. Men jeg finner den ikke på Min Datamaskin. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne disken slik at jeg kan få opne den sllik at jeg får reddet det som ligger innpå? Endret 3. mars 2006 av all right Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ligger det noe innpå, skrev ikke du at du skulle partisjonére den? Så lenge den er unknown er den ulesbar for Windows. Lenke til kommentar
all right Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg skal jo bare partisjonere en liten del av harddisken. Går det ikke ann å få partisjonen leselig for Windows på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå