Magnum p.i. Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kjøpte dette minnekortet til min N70 her om dagen. Men når jeg setter det inn i mobilen står det bare at det ikke er noe kort der. Det skjer ingenting... Det funka fint i 6600'en min, men den bruker jeg ikke mer så.. Er det noe jeg må gjøre for å få det til å virke? Eller har jeg kjøpt feil? Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tror ikke du har kjøpt feil. Hvis du ser her så står det at det er RS-MMC, som du har kjøpt, som støttes av N70. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Det står ikke noe om dual voltage på esken eller på selve kortet. Finner ikke noe om det på hjemmesida til firmaet heller.. ( http://www.memorycorp.com/digitalstorage/MMC.html] ) Endret 3. mars 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Her er vel dual voltage versjonen av kortet (?): http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=54584 Og jeg tror du må ha dv versjonen. Virker ikke det kortet du linker til, så stemmer vel det? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 det er vel bare å sende det inn, og få det byttet? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Ser ut som om dere har rett ja. Har nok bestilt feil... Sendte retursøknad på nettsidene til MPX nå, så håper på at det ordner seg. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Det har jeg selvfølgelig gjort.... Men det kom i en sånn pakke som man bare "åpner" for å åpne hvis du skjønner. Man må ikke rive opp eller ødelegge deler av embalasjen liksom. Dårlig forklart, men.. Når jeg har forklart til Mpx at jeg ikke fikk kortet til å virke er det kanskje for sent uansett? Slik som pakka ser ut nå kunne den like gjerne aldri vært tatt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå