netphreak Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Finnes det noen liste over hvilke ipadresser som blir servert av forskjellige ISP'er? Er mest interessert i svenske og engelske... Ja, jeg vet det finnes massevis av fine scripts som kan fortelle deg hvor du befinner deg ut i fra din egen IP adresse, men det hjelper meg ikke noe særlig. Jeg trenger en oversikt over hvilke "IP ranges" (god norsk oversettelse mottas med takk) som deles ut av hvilken ISP. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Tja, ingen som kan hjelpe? Hint eller tips? Søkeforslag? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 It -avisens speedometer har en ganske god korrekthet på IP og ISP'er. Spør de ? Sikker på at et script som utførert TRACERT kan trekke ut hvilke servere som benyttes på veien, og presentere dette på en måte. Lenke til kommentar
volla Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kan dere komme med noen eksempler på script e.l. som kan finne ut hvor du befinner deg? Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Kan dere komme med noen eksempler på script e.l. som kan finne ut hvor du befinner deg? 5709553[/snapback] Søk på hotscripts.com, ip +location e.l skulle gi deg en bra mengde treff... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kanskje det står noe på ripe.net ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå