Dinsdale Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Egentlig en litt merkelig video. Rumble-damer Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 det heter vel egentlig Rumble Roses xx, men det fortjener vel å hete Rumble Roses XXX Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 HAHAHA!! Nå begynner disse spilla å bli litt drøye... Hvorfor ble alle jentene så flaue? Var det jeg nettopp så gameplay? Syyykt.. japanere er rare. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Interessant, i den forstand at det fikk meg til å lure veldig på hva slags spill dette er Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 wrestling tro det eller ei, men som nevnt her er japanere noen raringer og liker tydligvis slike ting (ikke wrestling, men slike syke små minigames og slikt) Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Typisk japan ja... Lenge til det kommer et spill med tenårings berter i skole uniform som blir voldtatt av tentakkel monstre? Nei vent...stemmer det....japanerne selger allerede millioner av sånne spill.... uh....fin video capy Endret 3. mars 2006 av TheAngryNorwegian Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 ord blir fattige.......... Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Rett å slett tragisk. Jeg er flau på veine av gamere og konami. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Rett å slett tragisk. Jeg er flau på veine av gamere og konami. 5697722[/snapback] er ikke kødd. Det er spill som det som gir gamere dårlig rykte. Så et developer interveiw med sjefen for spillet. (tragisk pervo sier vel det meste) Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hehe, så teit. Det må sies at grafikken og bevegelsene var ganske bra dog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå