Variable Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hei. Jeg trenger hjelp til å finne en laptop bag som passer til 9400. Jeg har kjøpt Dell sin XPS2 bag men den er alt for stor. Jeg er villig til å betale 100kr til den som finner en jeg kjøper, betales via nettbank evnt. paypal. Krav: - Må passe 17" Dell 9400 - Må se normal ut, bør ikke se ut som laptopbag. grunnet tyveri osv. - Minst mulig. Flaut å gå rundt med XPS sekken - Helst egen lomme for pcen, kan event bruke en sånn slim pose. Annet: - Trenger ikke masse støtbeskyttelse. - Gjør ikke noe om det er litt trangt. Noen jeg liker men ingen info på om den passer. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303089, kan du bekrefte at den funker med 17" er du en vinner Specs på laptopen: Høyde: 41,5 mm Bredde: 394 mm Dybde: 288 mm Mulig jeg oppdaterer noe her. Endret 3. mars 2006 av chrda Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Det står da 15" i produktbeskrivelsen (i overskriften på siden). Tror ikke den passer til en 17", for det bruker ikke å være så særlig med plass i disse sekkene... Alternativ: Targus 17", Targus-komplett, Beckmann PC sekk Lykke til med letingen Edit: la til noen alternativer Endret 3. mars 2006 av Fantasy6 Lenke til kommentar
Variable Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Beckmann PC sekk ligger på første nå, billig ,enkel og ikke for mye tull gi det noen dager så sender jeg deg en pm viss ikke noe annet mer fristende dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå