Gå til innhold

The Laptop jungel!

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille ny maskin på mandag. Har aldrig hatt laptop tidligere,så blir en erstatter for min stasjonære.

Da det finnes sykt mye laptoper på markedet,og folk har masse forskjellige meninger om alt,er det nesten umulig å velge.

Men jeg har kommet frem til følgende maskin:

Zepto Znote 6515WD

http://www.zepto.no/Default.aspx?page=Note...tDgryMWmCkLyJVM

Jeg kommer til å konfiguere den slik at den havner på ca 17.000.

Det holder med et par få svar..er dette en maskin som duger,eller er det noen andre som kunne vært bedre ett annet sted? Er ikke helt klar for noe HP,Dell etc..

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne maskinen og den er veldig bra bortsett fra batteri som holder i ca 80 min :(

Jeg hadde ikke kjøpt denne i dag, da det har kommet maskiner med nye prosessorer og skjermkort som er helt klart bedre...

17000,- er det ikke vits å legge i denne maskinen, da hadde jeg virkelig heller tenkt Dell 9400 som er helt klart en bedre maskin "har selv Dell 9300 i dag" som er prikk lik bortsett fra 9400 har bedre prosessorer og skjermkort.

Noe i mellom så hadde valget falt på Asus A6ja som virker å være en rå maskin til en rimlig penge ca 12,000,-

Lykke til

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

er dog ikke like interissert i å kjøpe "vare-bånd" pc`r.Er så greit med zepto,om man ønsker å gjøre div oppgraderinger/service kan man bare kjøre 10 min,så er man på sjappa dems i oslo...

Men Dell`s 9400 er et bra alternativ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...