nietsrot Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en skriver(hp deskjet 5600), denne skriveren er koblet til en annen pc på nettverket, den har jeg lyst å sette opp på et trådlåst nettverk(ruter 3com). hvordan gjør jeg dette. har prøvd med windows sin veiviser for skriver, men den finner ikke skriveren... hvis noen kunne laget en pungtvis beskrivelse hvordan du gjør dette så hadde det vært fint. Jeg er ikke ekspert på pc så skriv slik at jeg forstår. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kjør nettverksveiviseren på alle pc (kontrollpanel -> Nettverksveiviser) Tillat deling av skriver og filer. Om du kun har windows sin brannmur trenger du ikke å gjøre noe instillinger med brannmuren. Fra de andre pc skal du legge til skriver. Her velger du å legge til en nettverkskriver. Velg søk etter skriver. Du vil da få opp arbeidsgruppen du ha satt. Der vil du se de andre pc i nettverket. Velg pc som har skriveren tilkoblet. Du vil da se skriveren som du ønsker å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå