storken Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 haha, najs! hva blir det neste? akvariefisk i vanntanken på vannkjølinga! :!: Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kult, lurer på om skal gjøre dette på et gammelt tastatur selv. ¨¨ Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 husker det var noen som stapte en skive med syltetøy inn cd rommen på skolen, da han trykte for å få ut cd-"skuffen" var det ingen skive igjen... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hahaha, utrolig vittig!! Sinnsykt bra humor :) Men blir nesten litt bekymret når jeg aner diverse onde tanker - hvis noen hadde gjort noe som helst skadelig på min laptop (laptop er ikke akkurat et tastatur eller CDR/RW til 3-400kr), da hadde jeg aldri ledd men bannet #!"¤#%&¤"!@ HØYLYTT. Skader for tusener av kroner er jo greit nok, så lenge skadene dekkes Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvor konge:P Hvordan kom dere på å gjøre det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 ...og viktigst av alt: virker tastaturet ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er godt og sjå at arbeidstida utnyttes skikkelig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvordan vanner man plantene uten å ødelegge tastaturet? Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvordan vanner man plantene uten å ødelegge tastaturet? 5695600[/snapback] ett tastatur er ikke noe hightech-shit så det tåler det meste av vann og slikt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Eg gjorde dette stuntet da eg reiste på ferie sist sommer. Midt i ferien fikk eg beskjed om at eg måtte komme fort tilbake, da arbeidsplassen min var i ferd med å gro igjen (det var mitt tastatur) Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Fikk en mail med et tilsvarende bilde for noen år siden, videresendte den sporenstreks til en kollega som også har sans for humor. Han kom leende inn på kontoret mit og mens vi tørket lattertårer kom vi på at sjefen akkurat hadde dratt på ferie. Vi var laaangt utenfor sesongen så det var et sant hælvete å få tak i frø men vi klarte det tilslutt (tror vi fikk en hel bærepose med frø som hadde blitt til overs etter en reklamekampanje). Vi stappet bare bomull mellom tastene (brukte et ekstra tastatur vi hadde liggende) , vannet og sådde. Karse vokser som bare fy så det var en skikkelig matte som møtte sjefen da han kom tilbake. Sjefen fikk seg en latter han og Lenke til kommentar
Ståle Rivelsrud Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kan nok hende det kommer en oppfølger.. Noen lysende ideer er allerede på tegnebrettet .. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dette minner meg om den legendariske karse-hevnen fra studentmiljøet i Storbritannia. Langt fra alle var fornøyde med sine studentleiligheter, og det at vegg-til-veggtepper var utbredt (til og med på bad, toalett og kjøkken!) ga mange muligheter. Om en var misfornøyd med standarden, hente det at folk spredde karsefrø ut over teppene, og hadde på vann før de gikk derfra for siste gang. Det beste en kan si om slike tepper er at de inneholder mye næring, for når neste leieboer kom, var det rene jungelen der. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ikke noen ny idé, men likevel stilig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 ...og viktigst av alt: virker tastaturet ? 5695383[/snapback] Besvart tidligere i tråden. Det virker, men trege taster. Artig påfunn forresten, må nesten prøves. Lenke til kommentar
Ståle Rivelsrud Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Sett det før ett sted. Måtte bare prøve! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sett det før ett sted. Måtte bare prøve! 5696988[/snapback] For eksempel her? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Husker vi sådde karse i svampen på videregående. Vi hadde latt den gro ei ukes tid hos en kamerat, så karseskogen var like høy som svampen. Det var ett stykk overrasket lærer, ja! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hadde vert noe for blomster finn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå