Erik J. Nilsen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er fredag, snart helg og på tide med litt bøll igjen. Men hva skal man finne på? Les mer Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hahahahaha, ler så tårene triller her nå. Utrolig morsomt, men tror dere bør gjemme dere før han kommer tilbake Edit: Så ikke at han allerede har kommet tilbake, hehe. Endret 3. mars 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Det der hadde vært kult å gjort på en av datamaskinene på skolen vår Noe av det kuleste jeg har sett.... Skal ikke hw.no snart starte egen blomstebbutikk da? Håper sjefen tok/tar det med humor, da.. Endret 3. mars 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Riiiight. Men jeg tror bildene hadde blitt bedre uten manipulasjonene for å fjerne underlaget. Allikevel, artig påfunn Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 akkurat det samme skulle vi gjøre med sjefen på jobb når hun var borte en uke nå nylig. men ingen blomsterbutikker som hadde sånne frø inne.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Håper sjefen tok/tar det med humor, da.. 5694558[/snapback] Det er ikke noe problem, kul kar det... Han flyr derimot rundt å klager på sticky keys Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Fikk nesten litt lyst til å gjøre dette selv med noen andre jeg kjenner! Men noen spørsmål: -Hvor lang tid tar det å vokse til slik det var på bildene? -Hvordan reagerte sjefen? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det slik man kan få "grønne fingre" av...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hører det til historien at dere ikke har jobb idag? Eller omvendt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det karse som er plantet eller? Man må jo ha noe som gror omtrent over alt og gjerne litt fort også Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hehe.. fungerer enda tastaturet da? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Hehe, jepp Karse Tok en helg før spirene var på plass, og skogen var grodd... Men vi hadde "vakt" i helgen for å vanne, og vinduskarmen var varm. Med andre ord, perfekte forhold for alt grønt... Om det fungere, vel - det er litt trege taster....... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det karse som er plantet eller? Man må jo ha noe som gror omtrent over alt og gjerne litt fort også 5694637[/snapback] Det så ut som karse, ja. Utrolig bra påfunn, flott fredagshumor. Kan vi vente oss flere slike morsomheter kommende fredager, blomster-Erik? Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 lol! viste dere man kan spise det der? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hahaha, skikkelig hyggelig gjort Hva blir det neste? Hengeplanter nedover skjermen? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Haha, knall påfunn.. Skal huske det og gjenta selv endag =) Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bra gjort. husker jeg så et bilde av et tastatur hvor noen hadde gjort det. Her er noen andre forslag til morsomheter. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bra gjort. husker jeg så et bilde av et tastatur hvor noen hadde gjort det. Her er noen andre forslag til morsomheter. 5694767[/snapback] Hehe, kul plasering av tastaturet. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nice going! Vurderer å ikke prøve det på en av de 40 laptopene til mine medelever... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå