P-in-P Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ja du sier noe der LarsP! Hvis de er halvparten så bra som det jeg synes Oldboy var så kan det umulig skade Hva er JSA forkortelse for, eller heter den bare det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gongdong gyeongbi guyeok JSA / Joint Security Area (2000) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gongdong gyeongbi guyeok JSA / Joint Security Area (2000) 5712706[/snapback] Som er det de-militariserte området mellom Nord og Sør-Korea. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Pøh, Oldboy er da mye bedre enn Sympathy for mr Vengeance. Kanskje det har noe med hvilken film jeg så først? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kan vel hende det, men det er også en mulighet for at LarsP bare plutselig likte Sympathy for Mr. Vengance bedre enn Oldboy siden Oldboy plutselig ble litt kommersiell her Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg er vel så og si den siste personen du kan bruke det argumentet på? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg er vel så og si den siste personen du kan bruke det argumentet på? 5713664[/snapback] Jeg kjenner deg egentlig ikke så godt for å være helt ærlig, men det var mer ment som en spøkefull fornærmelse enn noe annet Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kan ikke uttale meg om regissørens andre filmer, men Oldboy kom som lyn fra klar himmel og plasserte seg på toppen av min liste. Disse gutta kan sitt fag. Kommer nok til å styre klar US-versjonen. J. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Sympathy for Mr. Vengance er mye vondere å se på, samt enda bedre fortalt enn hva Oldboy og for øvrig Sympathy for Lady Vengance angår. JSA er også mer unik i sin fortellerstil. Det blir mer jordnært, og dermed mer effektivt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da må jeg slenge inn det selvfølgelige spørsmålet; hvorfor anbefalte du da Oldboy? Tilgjengelighet er jo en selvsagt faktor (som forresten ikke taler i 8 1/2's fordel). Forresten, kek - vi er enige. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Fordi det var Oldboy som hadde DVD-première, her i Norge, forrige uke. Endret 7. mars 2006 av Zaeira Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ahh, stemmer det. Norge ja, hvor ligger det? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Norge, landet som alltid tar inn DVDer og kinofilmer aller først. Jeg kjøpte Oldboy på import. Det er da grenser på hvor lang tid jeg gidder å vente på at en film skal komme på DVD. Men jeg har en merkelig følelse at det jeg så på kino var klippet anerledes enn det jeg fikk se på DVD-utgaven jeg kjøpte. Endret 7. mars 2006 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg