MiRaCL Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hei Vurderer å kjøpe meg nytt kabinett,men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket,trenger derfor litt hjelp. Har pr idag,lian li pc75 m/komplett vannkjøling. Vil nå over på luftkjøling igjen. Liker kansje lian-li best,men syns ikke at de har noen praktiske kabinetter ute nå. Kabinette jeg ser etter bør ha følgende kriterier: Må være aluminium Må ha 120mm,ingen 80mm. Bør være maxi/full/server tower Må se stilrent ut,ikke noen fancy lys,vinduer o.s.v. Kan godt være støydempet og. Vurderer sterkt Cooler-Master Stacker 830,virker som et meget praktisk kabinett,noen som har dette? Vurderer og Lian-Li Cube kabinettet de får inn på microplex i løpet av mars,men dette er kansje litt stort,dog utrolig praktiskt. Noen som har noen forslag? Endret 3. mars 2006 av miracl Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vurderer selv det lianli modulær cube casen som microplex får inn. Men så må du kjøpe moduler utenom, så havner oppi 3000kr.. ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå