EnerGie Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Noen som kan forklare meg hvem som skal på hva her?? Endret 3. mars 2006 av EnerGie Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det nederste bildet hviser hvor du skal koble til front porter for audio. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hmm....jeg skjønte ikke mye av det svaret jeg. Hvilken ledning fra kabinettet skal på hvilken pinne på hovedkortet? Det øverste bildet er av hovedkortet og det nederste er av ledningene fra frontpanelet. Er nemlig ikke noe som heter MIC på hovedkortet. Og i manualen til hovedkortet står det at det er mic inngang, men ikke hvordan det kobles. Noen som kan hjelpe?? Må snart sende e-post til Intel og CoolerMaster....hehe :!: Endret 4. mars 2006 av EnerGie Lenke til kommentar
aod Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kanskje du finner svar på denne siden? http://www.intel.com/support/motherboards/...b/CS-015851.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå