uranus Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei! Dette spørsmålet er først og fremst til de som har hørt digiLAB attention meoldy. Hvordan lager man en sånn melody? Lydene, selve musikken osv. Er det noe spesielle programmer som egner seg til det? Fruityloops forstår jeg ingenting av, finnes det andre program f.eks? Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Fruity Loops er vel et av de enkleste programmene, tror jeg. Ellers har du jo Cubase, Reason, Modplug Tracker, Traktor osv. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Men er det ikke ofte sånn at du må selv legge inn lyder i programmet så plassere? Eller er det programmer med mange lyder fra før? FruityLoops forstår jeg meg ikke på hvordan du får en del til å gå til neste liksom. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ja, det finnes programmer der lydene ligger klare og alt du må gjøre er å "plassere" dem. Her er vel eJay suverent. Merk: man går fort lei. Jeg anbefaler deg å lese noen guider/tutorials om FL-Studio eller andre programmer på nettet. Som nybegynner er det selvfølgelig morsomt å laste ned MIDI-filer og lage dine egne remixer av sanger du liker, bare sånn at man lærer det elementære. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Har prøvd det programmet i et par år, får ikke til annet enn midi remix. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ejay er tragisk. Du lager ikke musikken selv, du setter sammen allerede laget musikk.. Prøv deg med reason du, så skal du se ting blir bedre etter at du har lært deg opplegget Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Hva er nyeste versjon, og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvem trenger peng. hørt om p2p prinsippet? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvem trenger peng. hørt om p2p prinsippet? 5701455[/snapback] Hørt om rettningslinjene til forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå