Skogslik Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det noen som vet hvordan man unlocker secret Archivmentsa til Dead Or Alive 4? Lurer på hvordan Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tap 5 kamper på rad online. Slik klarte jeg det hvertfall Har enda ikke vunnet en kamp online:p Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 he he eg har tapt 5 kamper på rad online, men har ikkje unloca noen secrets... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du kan jo spille storymode. da åpner du secrets som: unlocked Ein, spartan osv. det er andre secrets som: - Rank B - Rank A -S/SS 10 matches in a row victory osv. Legg meg til på Xbox live så kan vi ta noen runder mot hverandre og skaffe achievments:) Nick: Wangen360 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Har lagt deg till nå Det er eg som er PrisonedCorpse Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hehe den er grei. Send meg en mld over live iløpet av helgen så kan vi ta fatt på slåssingen:) Lenke til kommentar
JaevL Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeppz du må unlocke characters osv i story mode... Og du må mekke diverse ting online som fks 5 loss, bronze star osv ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå