Diablito2k Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 trenger et enkelt program som decoder fra de fleste vanlig film formatene til en brukbar DVD disk som jeg kan spille på dvd-spillern min. problemet er det at de fleste decoderene jeg har prøvd til nå, klikker midt i operasjonen, og jeg har ikke peil på hvorfor. har prøvd et par.. en fra xlisoft.. DVD creator eller.no.. også adobe elements. begge klikker som bare det etter litt tid. det som er merkelig er at det er kun disse type programmer som klikker, ikke noe annet. Noen som har et par gode alternativer som kan gjøre jobben for meg ? takekr så mye på forhånd =) Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 DVDSanta VSO DivXToDVD NeroVision Express Finnes flere tips hvis du leter litt på her forumet Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 takker =) skal se om noen av de funker tilfredstillende hvis det er flere så bare rams opp =) takker så langt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 tror du mener enkodere og ikke dekodere, uansett: fra avi til dvd kan jeg anbefalle Avi2dvd, har kun positive erfaringer med dette programmet i motsetning til nero Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 enkoderer da.. detaljer tror jeg har testet Avi2DVD og det klikket også.. testet nå nettopp VSO DivXToDVD, det får maskinen min til å fryse.. jeg blir lei av at ALLE sånne programmer fu****r opp pcen min Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 tror heller det er filene dine det er noe feil med, hva slags filer er det snakk om? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Diverse filmer / serier.. vanlige .avi filer. ser ikke hvorfor de skal gjøre at maskinen klikker. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 testet nå DVDsanta, og det funket! utrolig nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå