DuN_cs Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hei jeg har en HP omnibook XE3 og har ikke lader men skal ha ut harddisken men finner den ikke på noen synelige steder uten at jeg må¨dele hele pcen opp... og lurte på om noen kunne si meg hvordan eller hvor den ligger ... (skal ha pcen til senere bruk) Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Kan ligge på følgende steder (har dessverre ikke nøyaktig oversikt over din pc): 1. synlig slot på siden eller i front 2. under ett lokk på undersiden 3. bak lydutgangene på siden (ligner på en standard hdd slot) 4. eller under tastaturet. hei jeg har en HP omnibook XE3 og har ikke lader men skal ha ut harddisken men finner den ikke på noen synelige steder uten at jeg må¨dele hele pcen opp... og lurte på om noen kunne si meg hvordan eller hvor den ligger ... (skal ha pcen til senere bruk) 5693866[/snapback] Endret 3. mars 2006 av dudsi Lenke til kommentar
DuN_cs Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 hei jeg har en HP omnibook XE3 og har ikke lader men skal ha ut harddisken men finner den ikke på noen synelige steder uten at jeg må¨dele hele pcen opp... jeg har ikke funnet den under noen deksel og det er ikke noe slot på siden heller... da ligger den sansyneligvis under tastaturet. men ossen får jeg av skjermen, jeg prøvde og skru den fra hverandre men jeg fikk ikke av skjermen og komm ingen vei Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvis jeg husker riktig så ligger den midt i PC'en, du må av med tastatur for å finne den. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 HP har referansemanualer/serviceguider for nesten alle bedriftsmaskinene åpent tilgjengelig: Se side 115 for hvordan du demonterer tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå