Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

UDP port på ngt standard modem

Anbefalte innlegg

Har ngt sitt standard modem, er en speedtouch 510 om jeg ikke husker feil. Skal bruke den til bittorrent blandt annet og sliter litt med å få åpnet udp porten som brukes av den desentraliserte sporeren i Azureus.

Har åpnet alt jeg finner av firewalls (modem og winxp) men jeg får fortsatt beskjed om at udp porten er blokkert.

Åpen for idéer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Dlink rooter som jeg brukte tidligere, og da kunne jeg bare finne IP adressen til rooteren og skrive det i internet browseren, og da bruke:

brukernavn: admin

passord: admin

Og derifra kunne jeg konfigurere denne.

det kan jo muligens være noe lignende på din rooter

Edit: Rooter/Modem, er jo det samme nå til dags hvis ikke jeg tar feil.

Endret av mankiller
Lenke til kommentar
Har ngt sitt standard modem, er en speedtouch 510 om jeg ikke husker feil. Skal bruke den til bittorrent blandt annet og sliter litt med å få åpnet udp porten som brukes av den desentraliserte sporeren i Azureus.

Har åpnet alt jeg finner av firewalls (modem og winxp) men jeg får fortsatt beskjed om at udp porten er blokkert.

Åpen for idéer.

5693847[/snapback]

når jeg hadde denne routeren så hadde jeg også litt problemer med å åpne enkelte porter helt til jeg gjorde det i cli (telnet ) og det første jeg gjorde var å slette alle de forhånds defiinerte spill og applikasjoner , for syntes det er bedre å ha mitt eget oppsett . sjekk litt på ngtforum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...