reyerd Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Skal kjøpe meg ny bilspiller, og har vært inne på komplett og sett på utvalget deres. Har sett på spillere i alle prisklasser fra 1000-5000,- kr og klarer ikke å bestemme meg. Den som falt mest i smak var den jvc spilleren med skjærm i frontern på 3" til ca 5000,-. Det som er viktigs for meg med en spiller er at den har sub utgang, slik at jeg kan koble til forsterker uten delefilter. Men om det er noen som har et tips til kjøp av spiller så ønsker jeg å høre det. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hva med brukt? Du bør kunne få tak i spillere til nesten doble prisen ved å undersøke bruktmarkedet. Da er du også i et prissjikt med langt mer kvalitet og gjennomtenkte funksjoner Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvis du ikke har bruk for dvd i bilen ville jeg kjøpt noe annet enn den JVC-spiller'n.. Mitt forslag er Alpine: http://www.bilstereosenteret.no/html/produ...w_product_list= Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Enig med Walter_melon, 9853R er en knallspiller! Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det henger jeg meg også på, veldig mye spiller for penga.. ( 9853R altså) Pluss at du hører mange "Tøøøft" fra baksete.. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Det var nå det at jeg hadde litt lyst på dvd og eventuelt investere i ekstern skjærm ettervært. Men om jeg ikke skal kjøpe dvd så blir jeg å gå for den alpine spilleren! takker for tips. Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 om det er lyd du prioriterer så er de OGSÅ Pioneer et bedre alternativ... send meg en PM så kan jeg muligens skaffe deg en Pioneer DEH-P77 eller en eldre men bedre spiller med dedikert 3 veis delefilter og tids kompensering: DEX-P99R som har nøyagtig samme grensesnitt som P8600 men den har separerte D/A kretser for hver utgang med Legato/link konvertere=vellyd... kule displayer og mase duppeditter gir deg desverre ikke bedre lyd, og det gjelder uansett merke/model... Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Så den jvc spilleren med dvd er ikke noe bra altså? Ønsker helst å kjøpe ny spiller. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Blir ingen dvd, men om jeg kjøper meg en helt enkel spiller til rundt 3000,- og den har basshøytaler utgang, kan jeg da fjærne all bass fra høytalerne som er koblet til spilleren, uten at det går utover bassen i subben? Skal kjøpe spiller fra komplett på avbetaling, slik at det må bli en fra komplett. Endret 11. mars 2006 av reyerd Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hva med denne? Ser helt grei ut, og Panasonic er kvalitet Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Var den jeg tenkte på, men tror du det er mulig å fjærne bass fra høytalerne i bilen uten at det går utover bassen i subben? og om den har nok effekt til å drive et par 6x9" høytalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå