Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe ny bilspiller!

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny bilspiller, og har vært inne på komplett og sett på utvalget deres. Har sett på spillere i alle prisklasser fra 1000-5000,- kr og klarer ikke å bestemme meg. Den som falt mest i smak var den jvc spilleren med skjærm i frontern på 3" til ca 5000,-.

Det som er viktigs for meg med en spiller er at den har sub utgang, slik at jeg kan koble til forsterker uten delefilter.

Men om det er noen som har et tips til kjøp av spiller så ønsker jeg å høre det.:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om det er lyd du prioriterer så er de OGSÅ Pioneer et bedre alternativ... send meg en PM så kan jeg muligens skaffe deg en Pioneer DEH-P77 eller en eldre men bedre spiller med dedikert 3 veis delefilter og tids kompensering: DEX-P99R som har nøyagtig samme grensesnitt som P8600 men den har separerte D/A kretser for hver utgang med Legato/link konvertere=vellyd... :p kule displayer og mase duppeditter gir deg desverre ikke bedre lyd, og det gjelder uansett merke/model... :whistle:

Lenke til kommentar

Blir ingen dvd, men om jeg kjøper meg en helt enkel spiller til rundt 3000,- og den har basshøytaler utgang, kan jeg da fjærne all bass fra høytalerne som er koblet til spilleren, uten at det går utover bassen i subben? Skal kjøpe spiller fra komplett på avbetaling, slik at det må bli en fra komplett.

Endret av reyerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...