Tarannon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hei, jeg har som vanlig et lite problem. Jeg har flere pcer i nettverk og har alle harddiskene som network drives på hver enkelt maskin. Dette har fungert fint i flere år, men etter at jeg tok å reinstallerte windows xp, har det dukket opp et hittil ukjent problem. Det er en del kataloger som er gjemt når jeg prøver å komme inn på de fra de andre pcene. Når jeg går inn i en katalog som jeg vet er full av underkataloger, hender det at den er helt tom. Men jeg kan likevel gå inn i de hvis jeg skriver "cd [navnet på katalogen]" (bruker total commander). Andre kataloger kommer jeg ikke inn i i det hele tatt og det kommer en "feilmeldings-ping" når jeg prøver. Andre kataloger igjen er helt fine. Dette gjelder bare når jeg skal inn på den pcen som er sist reinstallert. Gjelder også hvis jeg går inn på "entire network" fra den pcen som problemet ligger. Det er sikkert en latterlig liten ting jeg har glemt, men jeg kan ikke komme på noe. Har prøvd å huske hva jeg har gjort annerledes nå i forhold til før, men har ingen anelse. Kanskje noen kan komme med et lite tips eller to? --------------------------------------------------------------------------- Tipper jeg har konfigurert et eller annet feil, og at det tar lenger tid å finne feilen enn å reinstallere på nytt. Så da tar jeg og legger inn windows på nytt og holder meg unna tweaks jeg ikke er 100% sikker på. Problem løst. Endret 3. mars 2006 av Tarannon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå