0wN3d Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg lurer litt på om jg bør spare til radeon 9700pro (R300)... Akkurat nå kjører jg på et GF3ti200... bør jg oppgradere? eller vente til d synker i pris? er d vært d? har d Displacement Mapping? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Om du skal oppgradere kommer helt ann på dine behov. Hvis skjermkortet du har fortsatt fungerer bra i spillene og andre ting du bruker, er det ikke så veldig mye vits i å oppgradere enda. Du har ikke nevnt hva resten av maskinen din består av, kanskje det er noe annet du bør oppgradere. Siden du er ny i forumet vil jeg bare nevne et av punktene nettikette-guiden: Quote: ...Prøv å unngå SMS-språk... Lenke til kommentar
Templar Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg oppgraderte fra GF4 4600 og STOR oppgradering det var. 3dMark på standard res øk ikkje miget men med engang du hopper fra 1024*768 og setter opp AA eller ani filtering.. Da halverer du farten til 4600 mens Radeon dropper nesten ingen ting. Radeon 9700 er uten tvil "milestone" og første kort av ny generasjon. Ikke bare i spill som det er overlegen men også i 2d kvalitet og 3d kvalitet, video playback er så miget bedre jeg kunne nesten ikke tro mine øjne. Var som alle video clips jeg har plutselig dobblet seg i resolution. Hvis installerer kortet rigtig og ungår stabilitets trøbbel da er ingen som ikke blir LIMT foran skjermen og hrister hoveded over kvaliteten. Hilsen, Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 13:39, skrev Templar:Jeg oppgraderte fra GF4 4600 og STOR oppgradering det var.3dMark på standard res øk ikkje miget men med engang du hopper fra 1024*768 og setter opp AA eller ani filtering.. Da halverer du farten til 4600 mens Radeon dropper nesten ingen ting. Radeon 9700 er uten tvil "milestone" og første kort av ny generasjon.Ikke bare i spill som det er overlegen men også i 2d kvalitet og 3d kvalitet, video playback er så miget bedre jeg kunne nesten ikke tro mine øjne. Var som alle video clips jeg har plutselig dobblet seg i resolution. Hvis installerer kortet rigtig og ungår stabilitets trøbbel da er ingen som ikke blir LIMT foran skjermen og hrister hoveded over kvaliteten.Hilsen, Er helt enig med deg, det var godt sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå