Mojo Pin Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hvilket album er det beste du har? Mitt bidrag: Pearl Jam - Ten * Hadde også vært flott om folk begrunnet valget sitt På den måten blir det ikke bare en telletråd (etter tips fra folk ) Endret 7. mars 2006 av gHETTo Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Green Day - Bullet In A Bilbe ! ( Live album, men er med dvd ) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Guns N' Roses Appetite For Destruction Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tykkjer det er passe håplaust med slike tråder. =/ "Nevn dine 3 favorittlåter" "Ditt favorittalbum" "Ditt nr1 favorittband" osv osv. Er jo heilt umulig å klare å skille ut sånn. =| Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg klarer fint å skille det ut Green Day Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg klarer ikke velge et album. Som Satrucci sier. Disse trådene er teite. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Mulig det Hehe, det er jo kanskje litt dumt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Metallica - Ride The Lightning U2s Achtung Baby like bak.. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Windir - Arntor, var vel ingen tvil om denne Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Oida. Dream Theaters "Awake" er vel den som har gitt meg mest glede, hvertfall. Hvis jeg skulle strandet på en øde øy og yada yada yada, så...jepp, en stemme til drømmeteateret. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tykkjer det er passe håplaust med slike tråder. =/"Nevn dine 3 favorittlåter" "Ditt favorittalbum" "Ditt nr1 favorittband" osv osv. Er jo heilt umulig å klare å skille ut sånn. =| 5693537[/snapback] plz mr lol, det er bare blåbær det: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tykkjer det er passe håplaust med slike tråder. =/"Nevn dine 3 favorittlåter" "Ditt favorittalbum" "Ditt nr1 favorittband" osv osv. Er jo heilt umulig å klare å skille ut sånn. =| 5693537[/snapback] Støttes! Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 The Who - Live at Leeds, Deluxe Edition Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tykkjer det er passe håplaust med slike tråder. =/"Nevn dine 3 favorittlåter" "Ditt favorittalbum" "Ditt nr1 favorittband" osv osv. Er jo heilt umulig å klare å skille ut sånn. =| 5693537[/snapback] kunne ikke sagt det bedre selv, men en plate jeg har hørt sjukt mye på er Wu Tang Clan-36 chambers Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Tja.... hmm... vaaaanskelig... For å være en friskus så kan jeg jo ta et helt nytt album. In Flames - Come Clarity Mycket bra album. edit: cover art Endret 3. mars 2006 av SBS Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dimmu Borgir - Stormblåst 2005 + Live DVD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Mars Volta - De-Loused in the Comatorium er det jeg liker best for tiden. Paa en oede oey ville jeg vel valgt et annet. Sannsynligvis Dream Theater - Live scenes from New York Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå