Howard Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Abit har i likhet med flere andre hovedkortprodusenter lansert et hovedkort basert på ATIs nye Crossfire-brikkesett. Les mer Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ser iallefall bedre ut layout messig enn Saphire kortet vi så i går... Eneste jeg reagerer på umiddelbart her er at det fremdeles er en strømkontakt på hver side av hovedkortet, og at det kun er 4 SATA-kontakter, det er nesten litt lite på et high-end hovedkort nå. Ellers er det idiotisk plassering på floppy-kontrolleren, men det er vel ingen som bruker det lenger. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 [GDI]Raptor: 6 x SATA 3 Gbit/s (RAID 0/1/0+1/5 Det er 6 SATA tilkoblinger Synes godt det kunne ha hvert 3 PCI spor , jeg er avhengi av det : Trådløst nettverk, TV kort, Lydkort... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 [GDI]Raptor:6 x SATA 3 Gbit/s (RAID 0/1/0+1/5 Det er 6 SATA tilkoblinger 5693439[/snapback] He he... Man blir blind på øyne først... Dat var jo litt av en plassering da! Jeg bruker to PCI plasser... X-fi lydkort og PCI->PCMCIA adapter Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Synd at de ikke har byttet plass på de to S-ATA portne, og den ene molex kontakten helt nederst. Hvorfor har de begynt å plassere S-ATA kontaker der? Det er jo dumt å måtte trekke kabler over hovedkortet. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) ATI Crossfire Xpress 200 nordside <- hæ? ^^ skal det ikke være 3200 ? ^^ og ja AT8 og AT8 X32 har akuratt samme specs bare norsiden er bytta Ser iallefall bedre ut layout messig enn Saphire kortet vi så i går... Eneste jeg reagerer på umiddelbart her er at det fremdeles er en strømkontakt på hver side av hovedkortet, og at det kun er 4 SATA-kontakter, det er nesten litt lite på et high-end hovedkort nå. Ellers er det idiotisk plassering på floppy-kontrolleren, men det er vel ingen som bruker det lenger. 5693393[/snapback] alså 4x 3gbps SATA er akuratt nok på et high end man skal da ikke ha over 100 hder da får man skaffe seg en pci-x sata kontroller kort ^^ og floppyen er akuratt lang nok og i tillegg er floppy utdatert så ingen bruker den Endret 3. mars 2006 av wiak Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det eneste jeg savner er to ekstra SATA-porter. Ellers ser det bra ut. Jeg liker at brikkesettet er vifteløst. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det eneste jeg savner er to ekstra SATA-porter. Ellers ser det bra ut. Jeg liker at brikkesettet er vifteløst. 5694203[/snapback] Er ikke 6 porter nok? Med tanke på at det var vanlig med to IDE porter så synes jeg 6 porter virker unødvendig mye. Hvor mange hardisker og drev trenger man egentlig? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det eneste jeg savner er to ekstra SATA-porter. Ellers ser det bra ut. Jeg liker at brikkesettet er vifteløst. 5694203[/snapback] Er ikke 6 porter nok? Med tanke på at det var vanlig med to IDE porter så synes jeg 6 porter virker unødvendig mye. Hvor mange hardisker og drev trenger man egentlig? 5695275[/snapback] Det er individuellt. Men jeg synest at et kort til den prisen bør ha såpass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå