Blåbær Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Bare en liten tanke som streifet meg, pleier sjelden å spise mye søtsaker men igår/idag har inntaket mitt vært ekstremt i forhold til vanlig. Så lurer egentlig på om det er noen farer forbundet med det. Er snakk om blodet, ikke noe fettgreier da jeg ikke legger på meg uansett hva. Endret 3. mars 2006 av Rakib Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ikke farlig i små doser. Egentlig er det meste ufarlig i små doser. Husk at kroppen skiller ut meget mye dritt selv. Dersom du derimot har spist massevis over lengre tid, kanskje et par uker eller måneder så hadde du kanskje hatt bittelitt å bekymre deg over. Men ikke over dette. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Farmora mi pleier å slite med høyt blodsukker, og tro meg, du vil ikke være i huset hennes da.. Da er det brøling og kjefting på alle uten grunn Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Insulinet skal vel egentlig holde blodsukkeret nede, men om du fortsetter å spise mye søtt samtidig som du trener lite (vet ikke om du gjør det) så kan du utvikle Diabetes 2 etterhvert. Og det er neppe så gøy. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Farer ved for høyt blodsukker? Død? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Man dør ikke av høyt blodsukker helt uten videre. Har man diabetes så er det mulig, men man vil merke det på kroppen at alt ikke er som det skal. Foreslår at de som tror de har for høyt blodsukker leser litt her: høyt blodsukker Endret 4. mars 2006 av @Lee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå