Gjest medlem-77217 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Http://www.the-ntn.co.nr/ så... hva synes dere? Endret 3. mars 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Grei nok, men menyen kunne vært litt finere og du bør ikke ha to steder man kan scrolle. Det førere bare til forvirring. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er jo i grunnen samme smørja som alle clansider. Hvis noen nå skulle lure på min holdning til clan-ting-virksomhet, så gjennspeles vel den i totaloppfatningen av innlegget mitt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Forferdelig scrolling her. Hvorfor skal jeg kunne scrolle så langt ut til høyre og så langt ned på "hovesiden"? Er jo ikke noe å se på der. Irriterende å skulle scrolle med musehjulet i vinduet for så å se at jeg scroller vekk hele siden din. Du har en bildefeil og, bildet http://www.cssnorge.com/NtN/geometry/obj21geo21pg1p11.jpg vises ikke. Ellers usentrert menyskrift som heller ikke står i stil med resten av siden og en forferdelig framesuppe. EDIT: Forumet ditt så penere ut. Dette innlegget ble veldig negativt. Savner også litt mer relevant innhold på siden, mer info om klanen og lignende. Endret 4. mars 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skal fikse ny side nå... ( Med nytt navn ) Og den blir penere... LOVER Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Du har ikke brukt en SNURT av css!? Ville lagt inn alle "bildene" inn i css jeg ja. Får mere kontroll over sida. Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hadde vært en ide om overskriften hadde vært på logoen, og at det ene ordet: Network (tror jeg) var et hakk nedenfor.. Opera 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå