danilovic Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg har en del spørsmål uten noen sammenheng mellom disse, men jeg så ingen vits i å lage ørten nye emner til kun ett spørsmål: 1)Går det an å konvertere bilde-filer til en logo-fil, slik at jeg kan ha den som startup-screen? Går det an å laste ned slike bilder ett sted? 2)Jeg skal installere MPEG2-kortet mitt, men jeg får beskjed om at det ikke er "properly installed" osv... Så jeg tenkte at jeg måtte installere det først fra enhetsbehandlingen (fikk tips om dette fra en venn og), men Windows finner ingen driver! 3)Jeg får en oppstartsbeskjed lydende "cable conductur 08 not installed" eller noe i den dur. Er kabelen kaputt da? Harddisken og CD-romenem ine virker fint... 4)Går det an å henge Creative Inspire 5.1 5300 i taket? Det ser vel litt teit ut men 5)Kommer det til å bli noe som er mye billigere etter nyttår/jul? Jeg hadde satt pris på om dere enten siterte spørsmålet, eller skreiv nummer foran svaret Alle svar mottas med stor takknemlighet :smile: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 20:56, sosohal skrev:Jeg har en del spørsmål uten noen sammenheng mellom disse, men jeg så ingen vits i å lage ørten nye emner til kun ett spørsmål: 1)Går det an å konvertere bilde-filer til en logo-fil, slik at jeg kan ha den som startup-screen? Går det an å laste ned slike bilder ett sted? Mener du for Nokia telefoner?Hvis ja: Det går an å sende .bmp filer til en Nokiatelefon via en kabel. Dette kan du gjøre i LogoManager(www.logomanager.co.uk)2)Jeg skal installere MPEG2-kortet mitt, men jeg får beskjed om at det ikke er "properly installed" osv... Så jeg tenkte at jeg måtte installere det først fra enhetsbehandlingen (fikk tips om dette fra en venn og), men Windows finner ingen driver! Leit på : http://www.driverzone.com3)Jeg får en oppstartsbeskjed lydende "cable conductur 08 not installed" eller noe i den dur. Er kabelen kaputt da? Harddisken og CD-romenem ine virker fint... Sjekk alle mulige kabler....!4)Går det an å henge Creative Inspire 5.1 5300 i taket? Det ser vel litt teit ut men Ja, men dersom den faller ned er den ødelagt...5)Kommer det til å bli noe som er mye billigere etter nyttår/jul? Vel det er litt vanskelig å si, men prisene går trolig nok ikke opp ut på nyåret.Jeg hadde satt pris på om dere enten siterte spørsmålet, eller skreiv nummer foran svaret Alle svar mottas med stor takknemlighet :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Nå tenkte jeg på Windows oppstartslogoen da :smile: Og det med kortet. Jeg har driverne, men jeg får ikke installert kortet, før jeg får installert driverne. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 21:15, sosohal skrev:Nå tenkte jeg på Windows oppstartslogoen da :smile: Hvilken versjon av windows? Det er stor forskjell på 9X og 2K. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 2k Kort og greit Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Det er mulig, jeg leste noe artikkler om det for noen måneder tilbake, men har glemt hvor det var. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: KELViN skrev (2001-12-05 21:25):Det er mulig, jeg leste noe artikkler om det for noen måneder tilbake, men har glemt hvor det var.Noen som vet?? http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00021.asp http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00025.asp bytt i vei :wink: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 1)Går det an å konvertere bilde-filer til en logo-fil, slik at jeg kan ha den som startup-screen? Går det an å laste ned slike bilder ett sted? Dette går, men er litt komplisert. Sjekk her: http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00021.asp for tutorial, eksempler og bilde-downloads. 2)Jeg skal installere MPEG2-kortet mitt, men jeg får beskjed om at det ikke er "properly installed" osv... Så jeg tenkte at jeg måtte installere det først fra enhetsbehandlingen (fikk tips om dette fra en venn og), men Windows finner ingen driver! Går det ikke an å bare sette inn kortet i PC-en og installere driverne når PC-en booter opp? Jeg har hatt litt trøbbel med 3c509 og SBPCI64, da rappa nettverkskortet alle ressursene til joystick-porten, slik at ingen av dem funka. Sjekk ressurs-konflikter, prøv evt med en ny driver. 3)Jeg får en oppstartsbeskjed lydende "cable conductur 08 not installed" eller noe i den dur. Er kabelen kaputt da? Harddisken og CD-romenem ine virker fint... Denne meldinga får du hvis du ikke har en UDMA100-kabel med 80 ledere til en UDMA100-harddisk. Eller muligens hvis kabelen er skadd. 4)Går det an å henge Creative Inspire 5.1 5300 i taket? Det ser vel litt teit ut men Pøv da vel! Hvis den har fester som holder og lyden ikke blir herpa hvis den henge i vinkel, så går det sikkert. 5)Kommer det til å bli noe som er mye billigere etter nyttår/jul? Det kan godt hende, men det er jeg ikke sikker på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå