Gå til innhold

2 forskjellige typer xbox 360

Anbefalte innlegg

And back on topic......

Hi-titts-y dvd, bråker, hviner og dundrer men jeg gir blaffen, den funker he he. Jeg blir først pissed når den begynner å streike :thumbdown: har hatt en 7-8 freeze-ups siden den 2 desember i fjor, kan leve med det siden det aldri var in-game bare ved overgang fra game til live-deler eller menyen.

Hadde seff kjøpt den stille-versjonen hvis jeg hadde hatt valget!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes ikke min bråker noe særlig selv om det er Hitachi versjonen..

Har hørt med et par kammerater som har den andre dvd-spilleren å de sier at det ikke er noe forskjell :)

5761803[/snapback]

Hmmm. Kanskje jeg skal holde litt an da. Støy-"problemet" løser seg sikkert hvis konsollen plasseres i en tv-reol med glassdører. Men må vel fjerne bakveggen i reolen da for at den ikke skal bli for varm.

Lenke til kommentar
Ok, nok om bråk, tror vi alle kan være enig i at den gamle greia bråker.

?

Nei, den gamle greia bråker ikke :)

Det har tydelig kommet fram at noen som har Hitachi synes den bråker, mens andre synes den ikke bråker. Og noen har en Samsung som ikke bråker, mens andre har en som bråker.

Lenke til kommentar

Jeg bytta min hitachi versjon i en samsung versjon. Kan ikke si jeg merker noe særlig forskjell. Inbiller meg at den nye er noe stillere, men er ikke sikker (hvis spillene bråker forskjellig, hadde jeg pgr3 på hitachien og byttet til Ghost Recon på samsungen).

Tror med andre ord det er liten grunn til å irritere seg over å ha kjøpt hitachiversjonen.

Edit: Men det kan jo selvsagt hende at støyvariasjoner kan skyldes andre faktorer

Endret av _Astron_
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

tror grunnen til at folk har forskjellige oppfattninger av bråk og ikke bråk, må være at folk har forskjellige spill (og forskjellige ører såklart.. hehe).. jeg har nå Oblivion, Graw,

Far Cry Predator og The Outfit (hadde full auto) og har funnet ut at det første spillet jeg kjøpte, full auto, var det spillet som bråkte absolutt mest.. faktisk bråkte det ganske mye mer enn noen av de andre spilla. dvd`n spant opp i et forykenmde tempo og holdt seg der konstant. og slik har bekjente opplevd det med samme spill. tenkte ikke over det før jeg en dag putta full auto i xbox`n etter en lang tid med graw og oblivion..

så konklusjonen må være at man ikke skal hyle verken hitatchi eller samsung før man har prøvd flere spill.. ?

Lenke til kommentar

eg måtte og levere inn min 360 på grunn av at den låste seg, og eg fikk en ny maskin tilbake( med den nye samsung dvd rommen ) og 360èn bråker like mye som den gamle. så det er langt i fra en selvfølge at vist du har dvd rom fra samsung og ikke fra hitachi så vil den bråke mindre. har lest at andre og har samme opplevelse. med det sagt så vil eg og si at det er skuffende at så mange 360èr tar kvelden. men hvem kan ærligtalt si det ikke vil skje med ps3 når den kommer ut uansett xbox 360 er en konge konsoll. "the only choice" for meg værtfall

mitt innlegg i en annen tråd men den er revelvant i denne :)

-3000-

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Min har ikke freeza noen ganger.. Kjøpte min i slutten av februar.. Den bråker, ja, men den bråker ikke så veldig når sorruond-annlegget dundrer :p

300-600 watt overdøver 360'en lett..

Men den samme saken kan ikke sies når jeg sitter på mitt eget rom (med en liten TV, null annlegg).. Da er det ganske ille, men bare istarten... Jeg blir vant til det ;)

Lenke til kommentar

Går ikke 360 høyt i bruktpris om dagen? Bare å selge den på qxl og handel ny på elkjøpt hver 30 dag til du finner en som har riktig versjon. Samma kan man vel også gjøre når det gjelder Pixelfeil på skjermer. Bare levere inn med returrett og handel ny dagen etter helt til man får en uten feil :!:

Lenke til kommentar
Går ikke 360 høyt i bruktpris om dagen? Bare å selge den på qxl og handel ny på elkjøpt hver 30 dag til du finner en som har riktig versjon. Samma kan man vel også gjøre når det gjelder Pixelfeil på skjermer. Bare levere inn med returrett og handel ny dagen etter helt til man får en uten feil  :!:

5898356[/snapback]

Til nettbutikken nekter deg å være kunde lenger.

Det finnes utallige tråder om detter rundt her.

360 og skjerm kan ikke sammenlignes på denne måten uansett, fordi med en skjerm, så får du faktisk det du betaler for. Kjøper du en skjerm til 1500,- så betaler du for skrap uansett, og det er det du får.

Med 360 har du ikke så mye valg da core og premium inneholder samme ROM.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte min 360 i februar eller no og jeg har den "gamle" Hitachi dvd-rommen. Den bråker ja, altfor mye! Jeg viol gjerne høre åssen den nye høres ut. Når jeg sender inn 360'n min på grunn av frysing av bilde håper jeg virkelig at jeg får en ny med den nye dvd-rommen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...