Gå til innhold

skjemen blir helt mørk når jeg spiller?!

x3ptr

Anbefalte innlegg

jeg har et stort problem.

jeg har ett ATI radeon 9600 pro 256ram skjermkort.

når jeg skal spille så blir bare skjermen helt mørk og jeg kan nesten ikke se noen ting.

er det noen av dere som vet hva som er galt eller har hatt det samme problemet?!?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg skal spille så blir bare skjermen helt mørk og jeg kan nesten ikke se noen ting.

er det noen av dere som vet hva som er galt eller har hatt det samme problemet?!?!

5692964[/snapback]

Testet med en annen skjerm?

Lenke til kommentar

5692964[/snapback]

Testet med en annen skjerm?

5692982[/snapback]

har prøvd

Lenke til kommentar
Du kan justere lysstyrke, gamma og kontrast i 3D i driveren til kortet. Eller du kan laste ned Powerstrip eller ATI Tray Tool og justere lysstyrken med hotkeys.

5693099[/snapback]

jeg har gjort det men det blir fortsatt mørkt når jeg går inn på ett spill så det er jo en eller annen feil ett eller annte sted??

Lenke til kommentar
Du kan justere lysstyrke, gamma og kontrast i 3D i driveren til kortet. Eller du kan laste ned Powerstrip eller ATI Tray Tool og justere lysstyrken med hotkeys.

5693099[/snapback]

jeg har gjort det men det blir fortsatt mørkt når jeg går inn på ett spill så det er jo en eller annen feil ett eller annte sted??

5693138[/snapback]

Sikker på at det var 3D fargene du endret på og ikke 2d ??

Lenke til kommentar

5693099[/snapback]

5693138[/snapback]

Sikker på at det var 3D fargene du endret på og ikke 2d ??

5693402[/snapback]

Er dette et nytt problem elelr har det alltid vært der?

Prøv å nullstill, begynn med lyssettingen i driverne. Prøv så å stille skjermen ned til 60 hertz på 800x600 eller noe sånt, etterpå still ned i spillet også og se om det blir noen forskjell.

Lenke til kommentar

Blir det bare mørkt eller helt svart....

Hadde akkurat det samme kortet for en tid tilbake og det ble også svart etter en 5 min spilling..

Jeg skrudde på endel av de " compability mode" i driver og siden fungerte det greit.

Lenke til kommentar
Blir det bare mørkt eller helt svart....

Hadde akkurat det samme kortet for en tid tilbake og det ble også svart etter en 5 min spilling..

Jeg skrudde på endel av de " compability mode" i driver og siden fungerte det greit.

5700702[/snapback]

skjermen blir helt mørk ikke svart...

det funker med powerstrip men når jeg går inn på et nytt spill blir det mørkt i gjenn er litt irriterende!!.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...