Dunno1987 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg skal søke om jobb på en skole som assistent, og for å jobbe på skoler må man levere politiattest, eller vandelsattest. Men er det noe jeg må søke om selv, eller ordner skolen det for meg? Husker ikke hva jeg gjorde forrige gang jeg trengte det, og nettsiden til politiet som har informasjon om dette er nede for tida Tusen takk for hjelpen på forhånd! (Hvis det er noen skrivefeil eller grammatikfeil beklager jeg dette, da jeg skrev fort. Dårlig tid) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Den må du nok ordne selv hos Politiet, ingen andre kan få ut slike opplysninger om deg enn du selv... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Da jeg var hos politiet for å få vandelsattest fikk jeg beskjed om at adecco hadde rutiner for å søke om dette. Vanligvis er det vel du selv som må søke. Du må huske å oppgi hvorfor du skal ha vandelsattesten. Den gjelder bare for det ene oppdraget. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Du må søke (les: her, ) men du skal ikke sende attesten ved søknad. det er kun aktuelt rett før du har fått jobben (som en siste formalitet): Endret 4. mars 2006 av hageby1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå