22122277 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Automotive News Europe har kåret de ti styggeste bilene som er produsert etter 1996. Listen toppes av Smart ForFour. http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/bi...icle1239558.ece Multipla burde jo ha vært på listen. :!: Lenke til kommentar
kimman Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 6.plass: Porsche Cayenne. "Som en hval", mener juryen. Bah, de er svimmel.. også bmw z3 coupe.. nei, de er jo fine.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Må si meg ganske enig, ikke spesielt vakre noen av de bilene på listen. Bortsett ifra Mazda Rx-8. den fortjener ikke en plass på den listen. Bytt den ut med Fiat Multipla så er jeg enig. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kan ikke si meg helt enig i den lista der, både Cayenne, RX-8 og PT Cruiser Convertible er pene, kanskje ikke sistnevnte er like pen som de andre men den er ikke stygg! Savner Nissan Cube fra lista da, det er stygg bil det! Lenke til kommentar
spitz Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Jeg ville tatt ut Cayenne og RX-8 til fordel for Multipla og SsangYong Rodius, ellers er jeg stort sett enig. PT Cruiser mener jeg helt klart hører hjemme der, og Nissan Cube er jo kul! Endret 3. mars 2006 av spitz Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Porsche Cayenne er ikke akkurat vakker, nei... Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Porsche Cayenne er ikke akkurat vakker, nei... 5693907[/snapback] Enig, den ser ut som en frosk. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 At RX8 har havnet på den lista kan jeg ikke fatte. Det er en av de penere biler, synes jeg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Her virker det som juryen har puttet inn biler de aldri kommer til å få råd til, og derfor ikke liker dem, eller noe sånt. Enkelte av bilene på den listen er ufattelig vakre i sammenligning med blant andre Multipla. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 jeg er 100% enig i listen .. problemet er at det finnes biler som e rLANGT styggere .. bla Chery QQ, SsangYong Rodius / Kyron / Actyon osv osv osv Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Porsche Cayenne er ikke akkurat vakker, nei... 5693907[/snapback] Enig, den ser ut som en frosk. 5701228[/snapback] Helt enig, den er absolutt ikke en fryd for øyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå