Tjuls Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Noen som vet hvordan jeg får til dette? får bare beskjed om at makinen ikke har noe harddisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du må legge til driverne til sata kontrolleren i RIS imaget på root katalogen. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 du må legge driverne til sata kontrolleren din under i386 mappa som ligger i RemoteInstall mappa de et sted. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 ja da vet det bare det å finne de driverene da hehe... takk for hjelpa Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 det er jo en hel haug med i386 mapper der.. hvilken av dem skal driverene inn i? mappen under OSChooser, admin eller i imaget ? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 trodde ikke det skulle være i386 mapper andre steder enn under image mappa. Er i hvertfall i i386 under image mappa at driverne skal ligge! Finn ut hva SATA kontrolleren din heter, gå inn på hjemmesiden dems og last ned drivere! Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 yes.. har lasta ned driverene og lagt de i mappa.. men kan hende det ble litt feil filer.. er jo en zip fil med alt for mange alternativer av drivere får prøve ut i morra.. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 jeg skal legge inn en standard xp image på denne maskinen.. den er ikke brukt med ris server før. og da skal jeg legge inn driverene i i386 mappa til det rene XP image? unziper hele mappa med drivere og putter den i i386 mappa.. funker ikke.. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 hvis det ligger noen andre mapper inni/utenfor xp image som heter noe med drivere, så skal de nok ligge i den mappa å! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå