DevianX Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg bruker dette programmet, men ønsker at hver ny mail skal vi lagret som ny kontakt. Vet noen hvordan jeg gjør dette i outlook? I outlook express er det å gjøre følgende: Verktøy-alternativer-sending deretter er det å huke av følgende setning: plasser personer jeg svarer til i adresseboken automatisk. Jeg ønsker følgende oppsett også i outlook! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hei Kjører engelsk Outlook, men jeg prøver: "Verktøy" - "Alternativer" - "Alternativer for e-mail" (knapp). Nederst på siden der, har du boxen din. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 jeg fulgte oppsettet ditt, men fant ikke noen ting som henviser til at jeg kan lagre emailen addr. Er det innstillinger du går på eller oppsett av epost? Jeg finner ingen ting på begge disse to. Finner masse om lagring av mail og slikt, men ikke til adressebok! Jeg kjører norsk outlook. Takk for at du prøvde. Vet noen andre om dette?? [ Denne Melding var redigert av: Divxdude på 2002-09-21 12:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå