Gå til innhold

Benytte angrefrist før varen er motatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du før eller etter at de har sendt varene ?

Såvidt jeg vet har netthandelen mulighet for å avbestille varer som du har vunnet før de pakkes / sendes ut.

5692631[/snapback]

Det hadde vært nice :( Før de har sendt den ja, har ikke betalt noe enda heller

Lenke til kommentar

Har selv handlet mye på netthandelen og mener bestemt at det er lagt opp slik at du kan angre/ombestemme deg 2 eller 3 ganger uten å måtte betale noe for det. Men du må gi beskjed pr. mail eller telefon. Lar du bare være å betale sperrer de kontoen din for bruk og du må betale et gebyr (tror det er ca 60 kr) før de åpner den igjen. :)

Lenke til kommentar
Har selv handlet mye på netthandelen og mener bestemt at det er lagt opp slik at du kan angre/ombestemme deg 2 eller 3 ganger uten å måtte betale noe for det. Men du må gi beskjed pr. mail eller telefon. Lar du bare være å betale sperrer de kontoen din for bruk og du må betale et gebyr (tror det er ca 60 kr) før de åpner den igjen.  :)

5692657[/snapback]

Aha, okei...Men da sender jeg en mail jeg så får vi høre. Skulle bare se hvordan det virka, regna ikke med å vinne skiten :blush:

Lenke til kommentar
Du har bydt på en auksjon og vunnet budet? På auksjoner er bud bindende (det påvirker jo alle andre som er interessert i varen). Ta en titt på de vilkår du akspetrte når du registrerte deg der.

5693150[/snapback]

De tre høyeste budene vant, var slik multiaukson...Sånn aukson går 4 ganger i timen ellerno så har ikke dårlig samvittighet for det nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...