Clerion Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei la inn bud på noe crap på netthandelen, men så fant jeg ut at jeg egentlig ikke ville ha crapet. Kan jeg benytte meg av angrefrist i form av an mail før jeg har motatt varen? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Mener du før eller etter at de har sendt varene ? Såvidt jeg vet har netthandelen mulighet for å avbestille varer som du har vunnet før de pakkes / sendes ut. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Mener du før eller etter at de har sendt varene ?Såvidt jeg vet har netthandelen mulighet for å avbestille varer som du har vunnet før de pakkes / sendes ut. 5692631[/snapback] Det hadde vært nice Før de har sendt den ja, har ikke betalt noe enda heller Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Har selv handlet mye på netthandelen og mener bestemt at det er lagt opp slik at du kan angre/ombestemme deg 2 eller 3 ganger uten å måtte betale noe for det. Men du må gi beskjed pr. mail eller telefon. Lar du bare være å betale sperrer de kontoen din for bruk og du må betale et gebyr (tror det er ca 60 kr) før de åpner den igjen. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Har selv handlet mye på netthandelen og mener bestemt at det er lagt opp slik at du kan angre/ombestemme deg 2 eller 3 ganger uten å måtte betale noe for det. Men du må gi beskjed pr. mail eller telefon. Lar du bare være å betale sperrer de kontoen din for bruk og du må betale et gebyr (tror det er ca 60 kr) før de åpner den igjen. 5692657[/snapback] Aha, okei...Men da sender jeg en mail jeg så får vi høre. Skulle bare se hvordan det virka, regna ikke med å vinne skiten Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vel hvis det ikke kosta så mye, kan du like gjerne beholde det. Ekspedisjonsgebyret må du uansett betale + returfrakten. Det blir jo fort 150kr av det. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Netthandelen fungerer slik at du må forhåndsbetale varene før de pakker og sender dem, så sålenge han varsler om at han ikke skal ha varene allikevel trenger han ikke betale noenting. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ser nå at jeg har lest litt feil, trodde varen var sendt allerede. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du har bydt på en auksjon og vunnet budet? På auksjoner er bud bindende (det påvirker jo alle andre som er interessert i varen). Ta en titt på de vilkår du akspetrte når du registrerte deg der. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Du har bydt på en auksjon og vunnet budet? På auksjoner er bud bindende (det påvirker jo alle andre som er interessert i varen). Ta en titt på de vilkår du akspetrte når du registrerte deg der. 5693150[/snapback] De tre høyeste budene vant, var slik multiaukson...Sånn aukson går 4 ganger i timen ellerno så har ikke dårlig samvittighet for det nei Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Det løste seg. Sendte de mail og fikk til svar at de kunne slette orderen. Takk for svar. Det var slik at hvis man slettet en ordre 3 ganger måtte man betale gebyrpå 65 kr, hvis noen lurer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå