jtsorensen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei Jeg ønsker å teste en streng om den kun inneholder bokstaver i alfabetet vårt. eregi('^[a-zA-ZæøåÆØÅ][a-zA-Z æøåÆØÅ\-]+$', $input)) Problemet er at denne returnerer false når jeg benytter 'æøåÆØÅ'. Noen som vet hva jeg har gjort feil ? Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Kan det være noe problemer fordi jeg benytter UTF-8 ? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nå bare spør jeg siden jeg ikke vet, men må du ikke bruke å for å også videre... æøå er jo ikke i det engelske alfabetet. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) prøv og sett de sånn som det her [a-æøåA-ÆØÅ] Da skal det fungere edit: med eregi(æ) denne blir true hvis du setter inn Æ. hvis du vil skille kan du bruke ereg() se her for info Endret 3. mars 2006 av Sindre Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) hehe, titta litt på lenken din i underskriften. Sett på forumet ditt i det siste? forum hacket av muslimer Endret 3. mars 2006 av Sindre Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) "Hacked By Yusuf KARA", googler man det finner man en del sider som er blitt hacket av "Yusuf KARA". De fleste er norske. Men mye talent har de nok ikke, ettersom de bare hacker forum, som også er av samme type og versjon, og mest sannsynlig følger en guide. Endret 3. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå