Fredrik Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Så reklame på IMDb i dag, for en ny serie som starter på CBS den 7. Mars kalt The Unit. En av manusforfatterne skal være Shawn Ryan, kjent som mannen bak The Shield. Noen som har hørt noe om The Unit, og om det er verdt å satse på? Jeg kommer i hvert fall til å sjekke det ut, og håper det er bra. http://www.cbs.com/primetime/the_unit/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har sett de tre første sesongene. virker ok. -- men tja.. blir vel vanskelig å si noe før man har sett første ep. er ikke en pilot som er lekket noen stess? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) En pilot er visst kjørt i USA om man skal tro IMDb. ;p Opprettet egentlig tråden for å opplyse litt. Hmm, kanskje ikke. Endret 3. mars 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 The Unit var ålreit. Ikke The Shield-nivå, men likevel greit nok foreløpig. Kommer nok til å sjekke ut neste episode igjen òg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 var ikke så dårlig som jeg trode, ganske kul faktisk, har det pistol hylsteret han hovedpersonen brukte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Litt uvant å se mannen som spilte David Palmer som sjefen for et sånt team, though. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 syns han passa til det, men jeg slutta å se 24 etter en halv sesong, da ble det for mye av det samme, så jeg har ikke han direkte i hode som Palmer. jeg ser han heller som stakaren som ble skutt under shotout'n i Heat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå