wil Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hei. I går kveld begynte jeg endel å bygge mitt nye system, med AMD 64 3500+ CPU, 1024 MB Ram, 380 GB Plass, DVD Spiller, DVD Brenner, Et USB Kort GEFORCE 7300GS og en Enermax Noisetaker 485 watt PSU. Dette begynte i og for seg bra, men allikevel følte jeg at noe ikke var helt riktig. Så igjennom boksen til hovedkortet for å se om alt var med. Da fant jeg ut det. Bluetoothen og WLANET mangla som det stod på både sidene til MSI og Siden til nettbutikken jeg handla på at skulle være med. Det var faktisk en av de viktigste grunnene til at jeg bestilte akkurat dette hovedkortet. Både pga pris, stilitet, og fine finesser. Pappa sendte en mail til pcutstyr i går, så det ordner seg sikkert nå. WLAN er noe av det viktigste for meg egentlig. Noen flere som har fått denne overaskelsen når de har fått MSI K8N Diamond (Ikke Plus) Hovedkortet? Vennlig hilsen. wil. Endret 3. mars 2006 av wil Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 prøv å henvende deg til den du bestillte kortet fra. er det feil skal du sende inn det du har og få ett nytt! Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Jepp. Pappa fikk svar på pcutstyr i dag og de sa at de skulle sende det over hælga. Så jeg skal bygge ferdig pc`en i hælga, så setter jeg i Bluetoothen og WLANET når bracketen kommer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Har PCutstyr.no tatt ut det fra pakken din, eller har de glemt å legge oppi, eller har MSI glemt å legge oppi? Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 kremt: Hvordan i all verden skal jeg vite det a? Nei, vet ikke jeg nei. Uannsett er jeg ganske glad for jeg får delen/delene i neste uke. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Merkelige greier hvertfall, dårlig at de annonserer med noe som faktisk ikke stemmer Men det pleier da å ordne seg til slutt, det er min erfaring hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå