random_wannabe Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei, jeg bruker følgende kontaktskjema på siden min, og det funker jo greit nok, men avsenders navn og e-mail blir ikke vist på mailen jeg mottar. Det er litt dumt ettersom jeg da ikke vet hvem som har sendt i tilfelle jeg skal svare på mailen. <?php $til = "******@*********.***"; $emne = "Tilbakemelding"; if($_REQUEST['submit']){ $melding = $_REQUEST['tekst']."\n\n---\nSenders navn: ".$_REQUEST['navn']."\nSenders email: ".$_REQUEST['email']."\nSenders IP: ".$_SERVER['REMOTE_ADDR']; if(mail($til,$emne,$_REQUEST['melding'])){ echo "Takk for din tilbakemelding!"; }else{ echo "Det oppstod en feil!"; } }else{ echo " <form action='".$_SERVER['PHP_SELF']."' method=post> <input type=hidden name=submit value=1> <table> <tr><td>Navn:</td><td><input type=text name=navn></td></tr> <tr><td>Email:</td><td><input type=text name=email></td></tr> <tr><td valign=top>Melding:</td><td><textarea name=melding cols=30 rows=5></textarea></td></tr> <tr><td></td><td><input type=submit value=' Send '></td></tr> </table> </form>"; } ?> Kan noen se hva problemet er? Er selv ikke så god så Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Tusen takk Ser ut som det virker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå