Gå til innhold

Noen som vet om ikke så streng kjøreskole?

Aaaaaaa

Anbefalte innlegg

hei!

HAr det seg sånn at jeg har fått brev fra statenns vegvesen om at hvis jeg viser dem dokumentasjon på at jeg har gjort all obligatorisk kjøring før 1.1.2006 så kan jeg gå opp til oppkjøring innen 31.05.2006 ved gamle regler. Jeg har ikke gjort noe av det obligatoriske , men kan kjøre bil helt bra. Så jeg trenger å vite om noen har en skole å anbefale slik at jeg kan ta

Langkjøring

Glattkjøring

Mørkekjøring

Tar tre dager, så kan de skrive at jeg kjørte det i desember?

SÅ slipper jeg unna de nye reglene og Trafikalt grunnkurs og sparer masse penger.

Så hvis noen vet om en skole eller har noen bekjent så send meg en Privat melding,PM?

Hadde vært til stor hjelp.

Bor i Oslo, men alle skoler går bra så lenge de ikke er altfor langt unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at du kjører bra, hva har det å si? Hvem er det som sier du kjører bra nok til ikke å ha kjøretimer? En annen ting, tror du virkelig en kjøreskole har lyst å tape inntekter for at du skal få lappen billigere? De skal jo leve av dette, så jeg tviler på at du får noen til å gjøre noe så idiotisk.

Er spent på å høre hvem som sier du kjører bra.

Lenke til kommentar
Det at du kjører bra, hva har det å si? Hvem er det som sier du kjører bra nok til ikke å ha kjøretimer? En annen ting, tror du virkelig en kjøreskole har lyst å tape inntekter for at du skal få lappen billigere? De skal jo leve av dette, så jeg tviler på at du får noen til å gjøre noe så idiotisk.

Er spent på å høre hvem som sier du kjører bra.

5692175[/snapback]

Jeg er spent på å høre om han mener at han kan å gire, clutche, bremse, gasse, svinge bra eller om han faktisk er en bra sjofør jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...