Aaaaaaa Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hei! HAr det seg sånn at jeg har fått brev fra statenns vegvesen om at hvis jeg viser dem dokumentasjon på at jeg har gjort all obligatorisk kjøring før 1.1.2006 så kan jeg gå opp til oppkjøring innen 31.05.2006 ved gamle regler. Jeg har ikke gjort noe av det obligatoriske , men kan kjøre bil helt bra. Så jeg trenger å vite om noen har en skole å anbefale slik at jeg kan ta Langkjøring Glattkjøring Mørkekjøring Tar tre dager, så kan de skrive at jeg kjørte det i desember? SÅ slipper jeg unna de nye reglene og Trafikalt grunnkurs og sparer masse penger. Så hvis noen vet om en skole eller har noen bekjent så send meg en Privat melding,PM? Hadde vært til stor hjelp. Bor i Oslo, men alle skoler går bra så lenge de ikke er altfor langt unna. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tror du skal se langt etter en skole som er så useriøs att dem gjør det. Att det er blitt en investering og ta lappen i dag er sikkert, men tror nok du må finne deg i og betale den ekstra utgiften som kom etter nyttår. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det at du kjører bra, hva har det å si? Hvem er det som sier du kjører bra nok til ikke å ha kjøretimer? En annen ting, tror du virkelig en kjøreskole har lyst å tape inntekter for at du skal få lappen billigere? De skal jo leve av dette, så jeg tviler på at du får noen til å gjøre noe så idiotisk. Er spent på å høre hvem som sier du kjører bra. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det at du kjører bra, hva har det å si? Hvem er det som sier du kjører bra nok til ikke å ha kjøretimer? En annen ting, tror du virkelig en kjøreskole har lyst å tape inntekter for at du skal få lappen billigere? De skal jo leve av dette, så jeg tviler på at du får noen til å gjøre noe så idiotisk. Er spent på å høre hvem som sier du kjører bra. 5692175[/snapback] Jeg er spent på å høre om han mener at han kan å gire, clutche, bremse, gasse, svinge bra eller om han faktisk er en bra sjofør jeg Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hehe, ja. Vil nå si jeg hadde rimelig mye kjøretrening før jeg gikk til kjøreskolen, endte vel opp på 6-7 timer utenom det obligatoriske. Dette går tross alt mest på hvordan du skal takle sensor, ikke hvordan du kjører etter på Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Må si jeg lærte nesten ingenting på trafikkskolen som jeg ikke hadde lært fra øvelsekjøring. Oppskrytt den opplæringen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du spør etter en kjøreskole som vil forfalske papirer å si du har gjennomført obligatoriske øvelser før årsskiftet? Glem det. Ingen kjøreskole vil ta risken på å miste godkjenning og måtte nedlegge. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du sier noe der, det er strengt ulovlig og de vinner ikke noe som helst på det. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Stenges av åpenbare grunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg