baron blod Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg har tatt å reinstallert xp pro i pcen min. Jeg har et problem.. Når jeg restarter PCen må jeg holde inne f11, og velge boot fra hardisk. hvis ikke kommer det en melding om at den ikke kan kjøre dos. Vatts Rong? Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 bump Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Satt riktig boot-sequence i bios? btw: EN tungviN oppstart. ET tungvinT skoleår. Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Nei, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Hvordan gjør jeg slik at PCen booter rett fra hardisk? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: btw: EN tungviN oppstart.ET tungvinT skoleår. Hvor i all verden får du dette fra?! Tullprat! Tungvint heter det vel uansett? Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Ikke tid til tullpart... Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Gå inn i BIOS og se litt rundt omkring, et eller annet sted finner du Boot-sequence (eller noe lignende), default er vel a;CD-ROM;c, dette er ofte den innstillingen som er best, men siden du har problem kan du prøve å sette c: først. Dette må du selvsagt forandre på om du senere vil boote fra floppy eller CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå