Martin A. Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei. Er ikke så veldig aktiv på denne delenen av forumet, så var ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere denne. Som dere ser på vedlagte bilde, kommer det noen merkelige lysstriper ut av øyet mitt. Det er jo helt tydelig av kameraet har vært i bevegelse mens bildet blir tatt. Men det er ingen andre steder på bildet hvor det samme forekommer. Noen som har et logiskt svar på dette? Mvh, Martin Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nå bare gjetter jeg, men når jeg åpnet det store bildet så jeg at stripene ikke gikk i samme retning (se den røde ved nesa). Det virker rett og slett som om fotografen har fått håret forran linsa/blitzen Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Merkelig, men hvis bildet er tatt utenfor bilen, vil jeg gjette at det dreier seg om reflekser i sidevinduet fra andre bilers lys? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Ho som har tatt bildet har jo ikke sånn kjempelang hår, men det kan nok stemme det. Og bildet er tatt innibilen. Ho satt ibaksetet. Jeg i førersetet. Så noen reflekser er det nok ikke. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er det tatt med digitalkamera eller filmbasert? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Bildeopptak gjort med:CanonBildeopptak gjort med modell:Canon DIGITAL IXUS 40 Dato og tid for siste filendring:2006:02:13 02:17:37 Dette er hva man ser om man høyreklikker på bildet og velger "Egenskaper for bilde". Det viser også at man ikke har brukt Photoshop. Da hadde det stått der istede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå