Gå til innhold

Kor får ein tak i OM-adapter? (MF-1/ Olympus DSLR

Anbefalte innlegg

Det fyrste eg gjorde var å skriva ein epost til Olympus der eg spurte om dei ikkje ville senda meg eit adapter slik at eg kan bruka OM-optikken eg har. Det ville dei ikkje, men henviste meg til næraste forhandlar. Det er Foto-butikken i Nygaten i Bergen. Dette var i januar. Eg la inn bestilling der og fekk etter mykje om og men vita at adapteret endeleg var kome på laget i Oslo og at det no var på veg. I dag (etter nærmare to månader) fekk eg melding om at det var 3 nye veker å venta, så eg avbestilte heile greia. No surfar eg litt på internett for å sjå om det er andre som har dette adapteret, og det er mange som har det, men ingen som har det på lager! Kva må ein gjera, fara utanlands for å få tak i det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp det på eBay da vel, der blir det solgt flere av dem. Et lite tips til neste gang du skal kjøpe noe, sjekk eBay før du klager over at du ikke finner en ting. Jeg bestilte en Nikon f til Canon eos adapter fra Kina på eBay, kostet meg under 100kroner og jeg fikk den før det hadde gått en uke. Desverre kan jeg se at OM-4/3 adapterne en del dyrere.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...