Gå til innhold

Ang. problemer med Norton Antivirus!

DevianX

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har litt problemer med å legge inn Norton 2002 antivirus på pc'en min. Programmet er orginalt.

Det virker som programmet ikke vil fullføre installasjonen. Jeg mistenker at jeg allerede har virus som foresaker disse problemene. Men hvakan jeg gjøre for å legge inn programmet og fjerne det viruset. Jeg har også prøvd med forskjellige programmer som Mcafee og Norman, men ingen av delene funker. Alt sier stopp helt på slutten.

Håper på snarlig respons!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Du kan prøve å laste ned fx Klez removal tool fra Symantec. Det blir litt longshot siden du ikke vet om du har virus, men det er ihvertfall et av de mer populære. Om avbrudd i installasjon er det eneste problemet, så er det sannsynligvis ikke virus. Mange av dagens er bl.a glad i å sende mail, koble seg på nett osv.

Du bør sjekke at den "stopp" feilen din ikke gjelder alle typer installasjon. Problemer med MS-Installer eller drivere kan forårsake det samme.

Om du tror du har virus, så prøv å installere flere typer A.Virus programmvare. Ingen virus sperrer for alt. Får du ikke inn A.Virus sofware, så plukk ut harddisken, og be pent om å få den sjekket i maskinen til noen med en god,-oppdatert virus-scanner.

Men som alltid: Sjekk at du har alle drivere, kabler og instillinger på plass, og i orden først.

Lenke til kommentar

jeg får opp en feilmelding på windows etter en stund. Da kommer det opp følgende feilmelding:

``winexyl`` eller noe sånt dukker opp på skjermen. Etter det restarter pc'en som oftest. Vet noen hva slags virus dette er?

Cerwell, takk for svar. setter stor pris på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...