Mammuten Manfred Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hallo hallo Har akkuratt kjøpt nytt Thermaltake tower med fem vifter, 350W PSU og blacklight katode. Jeg løp hjem fra postkontoret og satt det sammen (ikke vifter eler katode) og kikka at det funka, men så skulle jeg koble til katoda bare for å kikke om den lyste, det gjorde den, først den ene så den andre sånn som det skal, men så når de begynte å lyse like sterkt etter en stund slutta pc'n å funke den var helt død. Hva skal jeg gjøre??????????? Jeg har vell ikke overloada PSU'en vell??? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 hehe .. ja du har antageligvis "overbelasta" psu`n din litt .. men det er bare og vente et par minutter så kan du (forhåpentligvis) skru den på igjen .. hender jeg har lignende problemer når jeg ikke har hatt kaldkatoderøret på og skrur det på at pcn "restarter" eller jeg må vente et par min før jeg kan skru på pcn igjen .. (har 400W psu) Lenke til kommentar
Mammuten Manfred Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Ja, men dette skjedde igår og jeg lot den stå over natta og den funker fortsatt ikke. HJELP!!!!!! Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 hehe .. skru opp strømforsyninga og finn ut om hovedsikringen er gått .. sikringen er mest sannsynlig ikke en glassikring som du kan se om er gått. derfor må du evt måle med et multimeter .. Lenke til kommentar
Mammuten Manfred Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 HVa er et mulitmeter og hvor får jeg tak i det?? det er jo litt merkelig at den kortslutter med bare en katode. eller hva?? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Den er nok ikke kortsluttet, bare overbelastet. Hva strømforsyning har du? Og hva andre komponenter har du? Jeg har 300W, har 2 katoder, 8 vifter (en med lys) 2 disker, brenner osv. Har ingen problemer.. Lenke til kommentar
Mammuten Manfred Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Husker ikke åssen PSU det er men det er hvertfall 350W og en kammerat med peiling sa den var bra. den driver en cd spiller en floppy en katode (Dual) og opptil 5 vifter 80mm åssen det?? åssen kan jeg fikse den??????? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 ....ved å roe ned på bruken av "?" og gå over til _hardware_ delen av forumet... fiksing av PSU er ikke case mod :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå