scarface15 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Tenkte jeg skulle dele min erfaring ang. it24.no (siden er nede akkurat nå). Bestilte Onsdag kveld en ipod Video 30 gb. Torsdag morgen kl 8 fikk jeg en epost med meldingen, "din pakke er nå sendt." Utmerket leveringstid spør du meg, (tar da utgangspunkt i at den er sendt). Og for en pris sammenlignet med andre norske internettsider! 2300 for en 30 gb ipod video er nesten 500 kr under konkurrentenes priser. Tar en liten update om innpakning osv når jeg får pakken, mest sannsynlig i morgen =) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Da kom pakken i dag, hentet den på det lokale postkontoret litt etter 14.00, alt var på plass, og ingen store overraskelser. IT24.no anbefales av meg, til tross for at de ikke har mye på lager. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bestilte en iPod fredag kl. 1500 og hentet den tidlig på lørdagen. Sjukt. Angrer på at jeg kjøte 30GB og ikke 60GB. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bestillte minne til mobilen fra it24.no. Billigere enn andre steder, gratis frakt (visa) og var i posten dagen etter. (var vel gratis frakt pga brev?) Lenke til kommentar
t0ffluss Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg er helt enig! Kjøpte også en 30Gb Video Ipod hos IT24.no. I utgangs punktet bestillte jeg en Ipod Nano. Sendte inn en forspørsel om å endre ordre, fikk utrolig kjapt svar tilbake om at det gikk i orden. Ipod'en ble sendt så fort de kom inn på lager. Super service IT24.no! Richard Skarsten Endret 13. mars 2006 av t0ffluss Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 bestilte igår en ipod video fra it24. fikk ordrebekreftelse med en gang,men har ikke fått noe "sendt" melding enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå