asad Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Sjekk denne fyren, og svarene han fikk http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=250153 Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) herregud han misforstod jo ikke Endret 2. mars 2006 av Jawohl Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 den "linken" der var dagens for meg ^^ Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Omtrent 30 sek med som etter hvert gikk over til Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hvis den linken hadde funka, ville microsoft vært borte vekk som et selskap innen 1 uke Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hahaha.. dette var en god start på dagen.. Utrolig bra.. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Meget bra tegninger han hadde da Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Muligens litt relatert... Senest i går snakket jeg en eldre dame gjennom prossessen om å bli aktiv på DC++. Hun sleit litt, og halvveis gjennom sansen sendte hun meg linken og sa "Ta resten du.. du har så god peiling"... http://10.0.0.138/index.html Jo takk. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Forklare meg hva som var dealen med den dingsen Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nemlig.... Oppsett av router skjer på iprange 10.0.0.X eller 192.168.1.X, men innen subnett 255.255.255.0. Man kan aldri benytte en sådan IP over internett. - Ulkesh *ûbernørd* Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Haha: "Yeah, check out this too! c:\documents and settings\stupid\i_am_stupid.jpg" Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 keklol , learn 2 post scrnsh0tz0rz Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hahahahahaha, det burde ikke være lovlig... det er akkurat som de ubernoobsa som kjøper max 1337 pc for 30k og klarer å ødelegge den så de må formatere etter 1 uke Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hahahahahaha, det burde ikke være lovlig...det er akkurat som de ubernoobsa som kjøper max 1337 pc for 30k og klarer å ødelegge den så de må formatere etter 1 uke 5696619[/snapback] "OK" Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Finner faktisk ikke dette så forferdelig morsomt. Er vi blitt så trangsynt at absolutt "ALLE" skal vite litt om data i dag? Noen sitter faktisk ikke fremfor skjermen 24 timer i døgnet, og det som er elementært lett for oss er ikke like elementært lett for de. Blir bare irritert når folk ler av personer som ikke er helt godt på data og kanskje trenger litt elementær lære, selv om det er banalt og lett for oss "nerder". Kanskje jeg over reagerer på dette, vet ikke. Men jeg har nå jobbet som frivillig lærer for dataopplæring for personer over 60, og ser hvor utrolig vanskelig det egentlig er for mange som ikke bruker dataen vær dag. Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 dette er litt intern humor, for oss her på forumet som har god peiling på data. Litt morsomt å le litt av "de andre". Jeg skjønner hva du mener though. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Finner faktisk ikke dette så forferdelig morsomt. Er vi blitt så trangsynt at absolutt "ALLE" skal vite litt om data i dag? Noen sitter faktisk ikke fremfor skjermen 24 timer i døgnet, og det som er elementært lett for oss er ikke like elementært lett for de. Blir bare irritert når folk ler av personer som ikke er helt godt på data og kanskje trenger litt elementær lære, selv om det er banalt og lett for oss "nerder". Kanskje jeg over reagerer på dette, vet ikke. Men jeg har nå jobbet som frivillig lærer for dataopplæring for personer over 60, og ser hvor utrolig vanskelig det egentlig er for mange som ikke bruker dataen vær dag. 5697964[/snapback] Ja, jeg synes du overreagerer kraftig. Er jo ikke noe galt i å spøke litt med dette. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bear^^: Dette er tross alt på et dataforum, for oss er det morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå