pessimisten Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Slutt med nørde praten! dette skal være en morsom tråd, ikke en belærende en! One christmas morning, a mailman in a little town is forced to go to work. During his route he is cursing everyone he sees, because nobody is working but him. He gets to the last house on his route, and when he knocks on the door a naked woman answers. Before he can say a word, she grabs him by his hand and takes him to her bed room. When they get there, she begins to fulfill his every sexual desire. After the activities are over, she lays five dollars on the table next to him. He says, \'Five dollars? What\'s that for?\' She says, \'Well, when me and my husband were trying to figure out what to get everyone for Christmas, I asked him what should we get the mailman. And he said ... the mailman?? F#&k him!! Give him five dollars.\' Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Vitser: 1 Legen har fått tilbake resultatet av prøver... – Jeg har en god og en dårlig nyhet. – Da vil jeg gjerne høre den gode først, sier pasienten – De kommer til å oppkalle en sykdom etter deg... 2 – Se hva dette elendige vaskeriet har gjort, sier den irriterte kunden. – Jeg ser ikke noe galt med det lommetørkleet, sier ekspeditøren – Lommetørkle? Det var et lake Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Alle barna spilte Wow på lan, untatt , for han hadde et liv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Alle barna spilte Wow på lan, untatt , for han hadde et liv. 5936237[/snapback] Aejehaheha Ja den var god Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Slutt med nørde praten! dette skal være en morsom tråd, ikke en belærende en! 5913820[/snapback] WORD! Nå er det vel nok nerde vitser? Får komme med enda en dårlig en jeg da. Hmm... Hvorfor kan ikke jeg sire noe når aslak sira myre? :!: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hva er forskjellen på Mullah Krekar og en Mac? Du kommer til å angre hvis du sender Mullah Krekar ut av landet. Hva er forskjellen mellom PC(Windows)-brukere og Mac-brukere? PC(Windows)-brukere har et liv. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 haha :!: det var en gang en kylling som skulle gå tur, så kom det en ferarri Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En mann gikk en tur i skogen da han plutselig så en sau som spilte tennis. Dette likte ikke mannen så han spurte om han kunne låne en advokado slik at han kunne spille tennis med stortåen til kona! Presidenten trodde ikke på ham så han gikk tilbake til geita og gav han en klem! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En mann gikk en tur i skogen da han plutselig så en sau som spilte tennis. Dette likte ikke mannen så han spurte om han kunne låne en advokado slik at han kunne spille tennis med stortåen til kona! Presidenten trodde ikke på ham så han gikk tilbake til geita og gav han en klem! 5951725[/snapback] Jalla jalla historie Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Alle barna lekte med lego untatt euroshopper, han lekte deilig Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Alle barna var på kino og så premiæren til Istid 2, untatt for han satt hjemme og så filmen sammen med en kamerat. Endret 24. april 2006 av :P Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 To gamle damer gikk seg en tur til byen, og fant ut at de måtte innom garnbutikken. Den ene gamle damen plukket opp et grønt garnnøste og sa: Et sånt har jeg hjemme, bare at det er i rødt! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Mannen leste i avisen. Han skulle ha kylling til middag. Men sauen visste ikke dette!?!? :!: Dritttråd Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Mannen som oppfant hjulet var en idiot. Han som oppfant de tre andre var et geni! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Mannen som oppfant hjulet var en idiot. Han som oppfant de tre andre var et geni! 6005620[/snapback] Å fy faen for latterlig!! ----------------------------------------- Alle barna leste i denne tråden på hw.no,men ingen postet noe som helst...det var ikkje vits. Ååååå nei fy faen,den var dårlig.Ynskyld! Endret 28. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Litt fakta om kroppspråk - En lam person er da altså delvis stum - En blind person er da altså delvis døv - På månen så må de vel da snakke seint - Vil ikke en med rykninger da stamme? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 en kamerat av meg fortalte denne: en hvit sau, en brun sau og en geit falt ned fra himmelen og døde :S anerikke hvordan han kommer på det... men, han er en raring da. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Alle barna spilte WoW utenom Liv, for hun hadde HIV woho, kjempebra ! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Smørbukk sa til Jensen: nei, nei og atter nei. Jeg belærer ei en geit. Smørbukk ble lei og hang seg. Det likte ikke høna og ble redd. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 askepott løper og setter seg på nesa til pinochio og sier: lyv for Hel****! lyv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå