akristina92 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Bonden slepte oksen ute på åsen. Herr Dask spurte bonden "Har du sett mandarinen - i fisken?", bonden svarte: "Nei, men oksen spiste møggel i går, og siden har jeg ikke sett mandarinen". Herr Dask ble sur, kjempesur! Han stormet mot bonden, klasket oksen, og gikk for å avslutte sin middag med oteren. Endret 5. april 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vet du hvorfor onkel er død? Han tok feil av H2O og H2SO4 Vann og Svovelsyre Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Vet du hvorfor onkel er død? Han tok feil av H2O og H2SO4 Vann og Svovelsyre 5875690[/snapback] den var ikke noe bra.. for svovelsyre finnes ikke i vasken.. :S vet du hvorfor onkel er død? han pustet inn CO2 i stedet for O2 forklaring for de som er særskilt dårlige på kjemiske formler osv: han ble kvalt. Endret 6. april 2006 av lathorv Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nei men onkel var jo kjemiker jo Hva er likheten mellom et IKEA møbel, og en blondine? Begge to skræver med beinå, og så ser du at det mangler et par skruer Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Må henge meg på tomatvitsene, er blitt en genial sjanger: To dyslektiske tomater gikk over en vei, så ble den ene overkjørt. Da sa den andre: "Kom an, kenneth"... Ellers har vi jo den gamle klassiske: Alle barna het Ole, unntatt Martin, han het Bjørn... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tenkt over folk som ikke kan si kj-lyden? F eks så sier de "Skjedelig" Kan du tenke deg hva det vetyr? Tips: Hva betyr Skjede? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tenkt over folk som ikke kan si kj-lyden? F eks så sier de "Skjedelig" Kan du tenke deg hva det vetyr? Tips: Hva betyr Skjede? 5876985[/snapback] hehe fin den der To tsjekkere på spasertur en høstkveld: -Vi går mot en kald vinter, sier den ene. -Å gud (eller Baros?), sier den andre.....-Da snur vi! Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 mens vi er inne på østblokkland.. to polakker gikk bortover veien. så kom en fetter av den ene kjørende forbi i den smale høye folkevogna si, men han kjørte bare videre.. så gikk de litt lenger.. så spurte den ene: "hvor mye tjener du i timen?" da svarte den andre: "24 kr"... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 mens vi er inne på østblokkland.. to polakker gikk bortover veien. så kom en fetter av den ene kjørende forbi i den smale høye folkevogna si, men han kjørte bare videre.. så gikk de litt lenger.. så spurte den ene: "hvor mye tjener du i timen?" da svarte den andre: "24 kr"... 5878557[/snapback] Nursie: If you weren't quite so big, it would be time for Mr and Mrs Spank to pay a short sharp trip to Bottieland. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Eit ordtak eg har funne på: -Det er ikkje alltid den beste som vinner. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Vet du hvorfor onkel er død? Han tok feil av H2O og H2SO4 Vann og Svovelsyre 5875690[/snapback] den var ikke noe bra.. for svovelsyre finnes ikke i vasken.. :S vet du hvorfor onkel er død? han pustet inn CO2 i stedet for O2 forklaring for de som er særskilt dårlige på kjemiske formler osv: han ble kvalt. 5875866[/snapback] Vet du hvorfor onkel er død? Han pustet inn NOx (karbonmonoksid-ett-eller-annet-) istedet for O2. Endret 11. april 2006 av :P Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 To soldater i millitæret sitter og snakker sammen. - Tenk deg at hele styrken vår stormer mot en mann. Mannen slår ut alle soldatene våre, en etter en. Du står helt bakerst og ser på og bare venter på å bli slått ut. Hva ville du gjort? - Jeg ville ropt: "Admin! Vi har en cheater her!" *lol overtrøtt* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 vet du hvorfor okser har horn? fordi de ville sett utrolig dumt ut med rundstykker 5827136[/snapback] LOLOLOL!! Vet du hvorfor bjørner har pels? Fordi det ville sett utrolig dumt utt med boblejakke Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Vet du hvorfor onkel er død?Han pustet inn NOx (karbonmonoksid-ett-eller-annet-) istedet for O2. HAHA NOx er ikke karbonmonoksid. N står for nitrogen. CO er karbonmonoksid. Hvis jeg ikke husker feil er NOx og COx betegnelser for noe som er i surt nedbør. (Hatt naturfag vettu. ) Endret 12. april 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
CtM Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Så var det damen som hadde så korte ben at hun satte fra seg musespor i snøen Så var det ordføreren som var så glad i Erik Bye, døpte om byen til; Erik bye by En kompis av meg bet en labrador. Han fikk fengsel i 2 hundeår med ett års sikling Jeg har sluttet å onanere før klokken 12, for jeg vil ikke komme for tidlig (Eller hur?) Var på tur på fotballbanen i går. Jeg ble tørst, så jeg tok meg en slurk av venstrebekken Hørt om snekkern som lista seg rundt hjørnet? Hørt om den afroamrikanske hip hopern som ringte på hos en kompis, men han var ikke 'homie' Hørt om den Afroamrikanske hip hopern som ringte på? Bling Bling Må en bjørnejeger betale bamsemums? ( ) Hvorfor kan ikke jeg tegne folk, når Andrew loid webber Dette er kun utdrag fra radioprogrammet; "Radioresepsjonen" desverre, men noen er lit morsomme Endret 12. april 2006 av CtM Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 To soldater i millitæret sitter og snakker sammen. - Tenk deg at hele styrken vår stormer mot en mann. Mannen slår ut alle soldatene våre, en etter en. Du står helt bakerst og ser på og bare venter på å bli slått ut. Hva ville du gjort? - Jeg ville ropt: "Admin! Vi har en cheater her!" *lol overtrøtt* 5907163[/snapback] hahahahahahahahahahahah Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Vet du hvorfor onkel er død?Han pustet inn NOx (karbonmonoksid-ett-eller-annet-) istedet for O2. HAHA NOx er ikke karbonmonoksid. N står for nitrogen. CO er karbonmonoksid. Hvis jeg ikke husker feil er NOx og COx betegnelser for noe som er i surt nedbør. (Hatt naturfag vettu. ) 5910415[/snapback] Da står det visst feil i naturfag-boka. Vi har Tellus 10 nå. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Tar jeg feil hvis jeg sier at NO er NitroOxygen, dermed vil NO2 være det samme som diNitroOxygen (som blir brukt som "hk på flaske)"? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Nå har jeg ikke hatt noe som helst slags for for kjemi på årevis, men tror NO blir Nitrogenmonoksid, og NO2 blir Nitrogendioksid ? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 NOx er en fellesbetegnelse for nitrogenoksider (x=et eller annet valgfritt tall) som har det til felles at alle er skadelige både for mennesker og miljø. Disse oppstår bl.a. ved forbrenning av hydrokarboner (olje, bensin, gass, osv.). Men dette var da vel egentlig vanvittig off-topic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå